車人生活

我呢位接近16歲的"人"仔生活已十分簡單,跟一般老人家一樣比較喜歡家庭生活,閒來留多點倩影給車爸媽,待我去揾細佬時留多D美好回憶比兩老!!
現在的我喜歡食就張口,不喜歡便擰轉面好有性格架哈哈~

天氣好車媽媽會帶我落街散吓步,近年已沒氣力喪跑喇!!



行一個圈回家已經攰到企唔穩了,好彩休息一輪便沒大問題啦^0^
有時車媽媽心軟會發Bouns給我,好似這夜熱辣辣我哋一家三口又食真西瓜又食西瓜雪條,好鬼快活囉~





到入房覺覺豬時車爸爸連搽藥膏都發功氹車媽媽,真係肉麻當有趣,有冇理過我感受架....哼

留言

  1. 妳將車車保養得好好呢,一D都唔似16歲的老伯伯,如果唔講仲以為佢係年青力壯的壯男黎,嘻嘻

    回覆刪除
  2. 最尾嗰張相真係閃爆呀,車家真係好鬼sweet呢!

    回覆刪除
  3. 行一個圈都好,可以舒筋活絡

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章