玩味Buffet

栢寧酒店的Cafe One已經由全新面貌的Playt型格取代,Buffet控的我這夜便相約好友到來一試新餐廳虛實~
一到達便被那簡潔又繽紛的門口面吸引著~ 
行入餐廳充滿休閒工業風,真的飛甩老套喎^0^ 
大家到Playt一定要好好欣賞牆上的壁畫,充滿活力的味道!!



一進餐廳即刻被色彩鮮艷的Home Made Gelato吸引著,有坊間少見的火龍果,楊枝甘露,鵝肝醉酒櫻桃,雲尼拿朱古力豆,桑莓芝士餅和茅台味,夠晒爆呢^0^

另外還有不少切餅,慕絲,泡芙等~

仲有朱古力軟雪糕和乳酪雪糕,真係未開餐先興奮啊^0^
還有新鮮生果,菠蘿勁香甜呢~
大人細蚊也喜歡的朱古力噴泉~
海鮮區有即開生蠔這夜供應紐西蘭和美國蠔~ 
另有海蝦,青口,蟹腳,龍蝦,龍蝦,海螺,麵包蟹等足足六款新鮮凍海鮮^0^
刺身亦不遑多讓多達八款,帶子,甜蝦,吞拿魚,鱆紅魚,三文魚,鯛魚,希靈魚及八爪魚,流口水了嗎?? 
另外還有冷麵,即制手卷及壽司卷物等等~ 

芝士亦足有6款之多,有我喜歡食的Brie hehe~ 
各式切肉還有即切風乾火腿,呵呵又可吃菠蘿火腿了~
餐廳特意選用開放式廚房,更添置壁爐即焗Pizza,Buffet少有呢!! 
呢個就係製成品莎樂美腸薄餅,看上去挺吸引喔!!
湯品有中有西,中湯係淮山杞子響螺雞湯,而西湯係蟹肉周打湯,而且大約七時還有燉湯出爐,大家記得去攞啊~ 
到介紹熱葷喇一樣豐富得可以,清清哋蒜蓉芥蘭打頭陣~ 
海膽炒飯,炒飯上有不少海膽好慷慨喎!! 
中式牛柳,脆皮燒肉和肥嘟嘟的豉油皇乳鴿~

香口炸蝦丸,南乳豬手,麻辣田雞~


連點心也有供應,還有六款之多呢!! 

另一邊有即炸天婦羅,仲有我最愛的秋葵天婦羅呀so nice!!

大胃王還可整碗自己心水粉麵添!!
這個Tandoor係餐廳特意訂回來給印度師傅做印度烤薄餅的,大家要好好品嚐呀!!

印度烤薄餅有喇當然要咖哩陪襯啦^0^ 
燒牛肋骨有七款醬可供伴食~ 

嘩竟有豬腳薑食啊開心C禾啦~ 
 雜綿香腸,足料西班牙海鮮飯~

還有不少伴菜啊,真的十分豐富呀~
重點推介現烤乳豬,皮脆肉嫩咪係咁囉^0^ 
介紹完畢,夏天真好這相攝於夜晚七點還充滿光線,先來一碟頭盤沙律先,有秋葵食好開心呢^0^
Playt除裝修型格外連燉湯盅都有型過人,深藍色燉盅內有香菇雞腳湯,味道清香不油,暖暖胃後又繼續努力~
凍海鮮取了虎蝦有泰式酸甜汁伴吃惹味鮮甜,還有爆膏龍蝦和甜嫩蟹腳都係回本之選啊~
香煎鴨肝我不吃但友人評價不俗,喜好此物的朋友記得要試啊~ 

即開生蠔新鮮非常,我比較喜歡海水味濃的紐西蘭蠔,蠔肉質感爽脆好合我心水呢!!
點心取了三款蝦餃質素不俗放久了也不乾硬,而且餡料亦好味對版,但菜苗蝦餃和素菜餃邊位就沒有那麼軟熟了!!
熱葷吃了印度烤薄餅併咖哩,味道很香而且辣度不錯確係絕配,西班牙海鮮飯粒偏淋不是我杯茶呢!!麻辣田雞味道香麻田雞不會鞋拾拾,而豬腳薑的豬腳質感較為煙韌,我還是喜歡軟糯的質感!!
期待已久的甜品時間終於來到Yeah~因為吃得太飽甜品只能容下雪糕及一件血橙蛋糕咋,朱古力軟雪糕質地軟滑都好好味架,不過一比較Home Made Gelato就很難不被比下了,真的沒想過火龍果味的雪糕那麼清香好吃,而桑莓芝士餅帶濃濃的莓香還有粒粒富咬口的芝士餅很和味呢^0^,最後茅台味真的很過癮香濃不假的茅台味很討人歡喜呀~
最後客人還可參加餐廳Facebook的食物擺盤攝影比賽,勝出者可獲得二人自助晚餐架^0^
自助餐星期一至四成人$538/小童$338,星期五至日成人$558/小童$348。


留言

張貼留言

熱門文章