Hea!!

講到Hea大家會喜歡到那兒圖書館,快餐店定係Cafe呢??我就挺喜歡去Cafe hea喇,坐得舒服唔在講不會像快餐店人來人往,而圖書館齋坐沒飲的更沒吃的。
這天約了好友到尖沙咀Lunch遇到這間Cafe Hillywood,門面好像很不錯喎!一於試下啦~


從地面向下行落去經過數棵仙人掌後便看見一幅鶴的壁畫感覺很有大自然氣息喎~


Cafe裝飾十分悠閒,石屎地下,木製餐檯凳,開放式廚房率性無遺~






而且夜晚還有不定期Live Band表演,應該挺好氣氛呢!!
Lunch Menu5有款選擇,包有自家水果冰茶,餐湯或沙律及主菜,想豐富啲加錢可轉其它飲品,咖啡和甜品又得~
好友選了是日餐湯{粟米忌廉湯}試了一口粟米已打成蓉味道很融和香甜,如果能夠將熱度加高效果更為吸引啊~
我點{沙律}沙律菜算得上新鮮用上黑松露油來提味香氣頗出,但又再配襯檸檬汁混起來味道有點怪怪的不是我杯茶呢!!
我點了{Apple Ginger Sparkler}午餐+$5,看餐牌時見到Apple Ginger已嚷著要這杯看漏了有cinnamon一到來時看見玉桂粉時真有點怕怕呢!!可幸這杯Sparkler火花真不少口味超夾亦可口,連不愛玉桂的車媽媽也被征服了^0^
跟友人各點一款午餐再分著吃{Spaghetti Naporitan}$78(另+$10升級至手製意粉),意粉咬口不錯如果再al dente DD更加合我意,蕃茄醬味道調配恰好簡單加上火腿雙色椒已是我喜歡的味道^0^

另一客選了豐富的All Day Breakfast$98,大同小異的內容,茄汁豆,煙三文魚,肉腸,煎蕃茄,多士,雜菌,黑松露炒蛋,及沙律質素也算不俗,比較out standing嘅係黑松露炒蛋,炒得軟滑juicy富蛋香,三文魚亦新鮮冇腥味,絕對可收貨^0^

我哋兩點半開始食跟著Hea到五點半才走,店方亦很給空間比客人絕無趕客的情況,另外期間我們還叫多杯飲品,因為一早盯上這杯{Triple Chocolate}$58^0^
成品超大杯十分抵飲,朱古力真的頗濃而且不過甜,加埋on top香滑忌廉真係邪惡非常啊..........^0^

留言

  1. All day breakfast 陣容好似幾吸引咁bor,最正係可以hea住食同坐咁耐都無問題,呢樣真係最讚呀!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章