羅家永遠的寶貝!!

今天係回歸日亦係我羅家永遠的寶貝Wagon的死忌,8年來爸媽都十分掛念您,請原諒媽媽的自私還將您困在家裡,困在媽媽的思念裡,請您務必像生前一樣樂天知足,善良可愛的在另一角度快樂活著等待我們再重聚,I Love You Wagon!!

留言

  1. 我都曾經困住亞宝同亞Sam在家數年、但前两年自覺自己年纪大、驚走咗比人當垃圾、所以將佢地回歸大自然。

    回覆刪除
  2. 我都曾經困住亞宝同亞Sam在家數年、但前两年自覺自己年纪大、驚走咗比人當垃圾、所以將佢地回歸大自然。

    回覆刪除
  3. Wagon一定過得快樂,佢都希望妳同車爸快快樂樂!

    回覆刪除
  4. 明白! 明白! 我完全明白你的感受! 因為我都一樣!

    回覆刪除
  5. 能夠有緣成為一家人,當中嘅快樂記憶已經係無人可以帶走,最緊要車家上下都健健康康,Wagon會知道嘅!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝海豚兒,我哋會好好生活下去期待跟Wagon再聚

      刪除

張貼留言

熱門文章