永利不一定係賭場!

說到永利大家必定想到過大海??話時話10多年沒踏足過澳門不知現在有多繁盛呢?不過咪以為我冇計只要有Friend想去永利又有何難哈哈!!
講緊係呢間永利風味大排檔地道茶餐廳自從在魚子媽FB見到那冰鎮咕嚕肉後即時心心眼,好彩大忙人魚子媽能抽空一聚便相約埋其它好友擦餐勁嘅~
搭巴士的關係竟早了半小時到達唯有早D入去餐廳坐啦!!












此時肚仔又投訴那唯有自私哋叫個{麻辣青瓜}$38飲住可樂等人吧!!青瓜一上檯有啲O咀,先係用滑身的青瓜後齊口切斷的造型,而且汁醬看似辣油沒帶渣完全顛覆晒麻辣青瓜係我心目中的形象,不過吃落味道沒問題麻中帶辣又挺香,係呢種青瓜咬口沒夠爽脆啫~
{招牌奇味雞煲}$120,味道挺香吃得到下了不少香料,雞肉未夠嫩滑肉味亦不算出色,這雞煲驚喜不大呢!!
{白灼鵝腸}$65邪惡非常但我鍾意啊!!肥美甘香鵝腸質素超掂,弄至我對筷子同我的手不停角力,最後當然輸給筷子啦!!


{椒鹽豆腐}$45炸得乾身外香脆內軟滑,鋪滿香脆炸蒜粒香口惹味!!


{香脆蝦丸}$88呢個蝦丸又係水準之作,熱辣辣不油膩之餘質感更是十分彈牙,而味道鮮甜有蝦味好味道啊^0^


最期待的{冰鎮咕嚕肉}$75,賣相涼浸浸的好爽喎!!
吃這菜Timing好緊要吃第一件時冰鎮時間不夠而未算脆口,知道橋妙後第二件便脆口得多,咕嚕肉用上爽肉泡製咬下彈牙有質感都算好吃呀,不過我還是喜歡傳統的版本多點!!


{水煮豬頸肉}$65香辣也有味道中規中矩但這價位都唔投訴啦,豬頸肉薄片上咬口差DD,而當中的爽脆木耳和開胃的鹹酸菜都十分搶手呢^0^
好友L先生忽然心癢要食金沙九肚魚$65,這個金沙面做得很甘香輕脆的外皮不溫不火,包裹軟滑九肚魚夾味得很超推介^0^
這間藏身在工廠區內永利真的很抵食,而且看得到出品很用心去烹調真好值得去幫襯嫁^0^

留言

張貼留言

熱門文章