好菜~好蔡

好友問我吃過果汁??我頓時不知如何招架果汁吃的嗎??原來她口中的果汁乃潮式汕頭粿汁也,我當然未試過啦即刻看看行事曆後便相約她到好蔡館吃一頓好菜吧!!
好蔡館位置不算好找不知大家去過金鳳鋸扒嗎?其實正正妄就在它對面馬路的廣東道呢!
室內嘅裝修平實簡樸 ,不知是否將心血放在出品上呢?
炎炎夏日有咩好得過飲杯冰凍嘅凍檸樂呢!
{咸檸檬鴨湯}$25我還是第一次品嚐這湯,湯色清澈檸檬跟鴨味道很獨特,有鴨香之餘還帶少許甘甜喝後生津又滋陰。


到我最期待嘅{汕頭粿汁}$35,賣相有啲似粥品,又有啲似蒸蘿蔔糕, 其實面頭那一層係米漿, 下層鋪滿一條條粗河粉嘅物體,再淋上鹵水餸料內有豬腸,腩肉和豆腐連同鹵水汁,好不豐富呀!
帶有濃香滷水汁嘅粿汁味道十分香濃而不過鹹,再食埋下層的粗粿條質感味道也十分不俗,我蠻歡喜吃喔^_^
另點了一碗雙拼$68豬角拼魚皮餃,海量的紫湯味道樸素清新很久沒喝過這清香的味道了^0^
豬角是餐廳從潮州找人自制的,咬下質感彈牙有咬口,肉味挺香我很喜歡這味道~
魚皮餃外皮較有質感,味道有別坊間一般的魚皮餃豬肉味會偏重,但不會覺油膩!!
最後{娃娃菜浸汕頭魚蛋}$88,湯底好鮮甜好喝,娃娃菜從來係我最愛加上潮州真送魚味十足的魚蛋吃得我滿愜意喔^0^多謝好友帶我去食好西啊~


留言

張貼留言

熱門文章