背道而馳

車爸爸悠長假期Day 6我們終去到我想試已久的樂天皇朝其實它開業時已勁想去幫襯現在人家分店也開了!!可惜車爸爸假期緊拙直到今天才能一嚐^0^ 

其實早在去年12月車媽媽已背道而馳哋先到了新張的{樂天客棧}嘆過特色娘惹菜詳情按此印象十分美好呢!! 



樂天皇朝裝潢較隆重卡位中的水池,加上押尾的龍袍霸氣呈現足令人屏息靜氣。 

開放式廚房永遠給人一種自信,好想快快吃小籠包啊!! 
這個到底係乜是什麼菜色??一陣跟大家揭曉^0^ 
甫坐下侍應生給我開了壺茶味香濃的鐵觀音,入口甘香好喝,另外放下一兜小食,係花生和粟子兩款都粉淋好味喔!! 

天氣實在熱得很要飲杯{凍檸茶}$20消消暑先,車爸爸攝咗我位飲可樂$18 haha~ 
先品嚐涼菜千挑萬選{李白醉雞},{蒜香日本青瓜}~ 
{蒜香日本青瓜}$42這兒的青瓜用上日本貨去泡製,青瓜味道都頗清甜,蒜蓉份量恰好不會太俗氣,但廚師選擇切角呈現,當然明白賣相會比拍的工整美麗,但我就偏愛拍青瓜的入味多點。
{李白醉雞}$78(雞脾)另加$10,花雕味醇香不刺喉,雞皮爽脆肉身嫩滑很好吃味道真的很到家
樂天皇朝最有名必係招牌八色小籠包,但店方進取心强近期更推出港式風味{避風塘炒蟹小籠包},作為香港的一份子唔係唔試吖嘛!!
{避風塘炒蟹小籠包}$98/6pcs,$148/10pcs,我哋兩條冷6粒夠晒喉了!! 
小籠包皮算頗煙韌而且沒穿破,咬開肉汁不算澎湃,味道方面也真的很有避風塘炒蟹的韻味,吃得多原味試試呢新口味也挺有新鮮感~
{竹筒剁椒魚}$108,用上生魚片來烹調(一條生魚骨多可作魚片用的真不多}~ 
呢味菜車爸媽也推介大家要點來試呀,剁椒香而不辣味道直渗到生魚片中,而魚片質地嫩滑鮮甜惹味得很喔^0^
{無錫鮮肉鍋貼}$32,車爸爸忽然挑起條筋話食鍋貼(扮想食其實想就我^0^),但質素之高令我倆吃得十分愜意呀,鍋貼皮煙韌底部煎至香脆咬下帶雙重口感,肉餡鮮甜爆汁令人欲繼難斷啊!!
{喇沙海鮮拉麵}$78呢個喇沙真係無敵內有新鮮大蝦,豆卜及盪漾的半熟蛋,連不太愛吃這味的車爸爸亦勁讚喇沙湯味香濃惹味頂呱呱咁話,確實如他所說的一樣,喇沙湯鹹香細緻奶味不過重,但拉麵不算好好咬口如可硬身多點一定更加吸引喔!!
我跟車爸爸各選一款甜點分別係{宮廷驢打滾},{檸檬蘆薈桂花蜜}~
素聞這兒的{宮廷驢打滾}$35十分出色當然要點一客來試啦! 
頭段請大家估那是什麼菜式其實就係佢喇,驢打滾質地超軟滑又煙韌,豆沙餡香滑不過甜,真的萬分好吃喔!!
{檸檬蘆薈桂花蜜}$26,清爽的蘆薈加上輕甜的桂花蜜,味道清香吃下爽口又醒神,將吃到滿咀濃香的味蕾好好洗滌一番~
最後我發現原來星期一至五的3-5點樂天皇朝有下午茶時段做5折優惠,抵到呢一於再約人試吓其它食品先得hehe^0^ 


留言

  1. 車爸放了十幾日仲緊拙?
    睇個喇沙好似好好食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係今年先放到咁長,所以先試到咋!!樂天碗喇沙超正^0^

      刪除
  2. Yummy yummy! Miss the dumplings & Laska so much!!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章