生日飯第四回

這餐第四回生日飯係我好姊妹J小姐跟我慶祝的自助餐,20多年嘅友誼要維繫真的不簡單,我相信真係朋友的話,經歷任何風雨,我哋嘅心還是有對方的。
這天J小姐跟我到九龍珀麗酒店協奏坊食自助晚餐慶祝我牛一,原來而家協奏坊星期一至日都做均一價$288已包含加一(五天前預訂用OR Coupon) 真係抵到冇朋友呀,不過因為天熱嘅關係餐廳就停止供應我喜歡吃的生蠔,我係有少少失望囉!不過除咗生蠔外還有不少嘅新鮮海鮮供應呢!!
有凍蟹,青口,海蝦,龍蝦鉗,雪場蟹腳同埋魷魚,都好鬼C豐富啫。








而前菜方小食方面款式亦都很精緻好吃喔!
日式麻醬櫻花蝦冷烏冬,三文魚蟹肉芝士撻,還有日式燒茄子同埋意式蕃茄醬多士。






沙律區須然比以往少咗選擇,但食材全部都係新鮮嫩口。
刺身方面有三文魚,希靈魚同八爪魚,看到魚生亮麗光彩新鮮度應該不俗。
呢一幅壽司牆認真震撼,排列得井井有條的壽司外型就好煞食喇,不知味道如何呢!
新鮮嘅麵包用嚟配湯飲用最啱不過,今日係西湯係甘筍湯,中湯冇試到所以忘記了是什麼湯來了hehe~


熱葷方面有星加坡海鮮喇沙,醬燒豬肋骨,印度紅咖哩牛腩。




連煎腸粉都有夠曬特別呢,仲有健康嘅清炒時蔬。
意式肉醬焗芝士薯蓉,海鮮意大利飯。
還有熱烘烘炸得香口的咖哩薯餅和吉烈大蝦,仲有惹味的印度天多利烤雞和魚柳。

             
即煮嘅意大利粉檯還在,可選意大利煙肉,蘑菇,紅洋蔥,蒜蓉,巴馬臣芝士,黑松露醬同埋羅勒。
終於到甜品方喇,先有自助班戟機,只需要禁一下制就有熱辣辣整好嘅小班戟跌出嚟,配合自己嘅小宇宙可以用藍莓。朱古力,士多啤梨或者焦糖汁,設計一份獨一無二嘅甜品!
而呢個甜品架中有朱古力糯米糍, 紫薯泡芙,奶油脆筒,朱古力蛋糕,芝麻卷同埋焦糖燉蛋,質素相當不錯架!尤其係紫薯泡芙同埋朱古力糯米糍,大家千祈唔好錯過呀(^_-)






而呢度嘅招牌甜品燕窩燉奶,亦都係出色之作,味道香滑而不過甜,每次吃都十分滿足愜意。


另外仲有涼粉,芒果布甸,楊之枝甘露等甜品可供選擇 ,當然唔少得新鮮嘅生果啦,一見到菠蘿我又心心眼了^_^,最開心嘅呢度用Movenpick嘅雪糕,雖然得只三款口味但已足夠令我滿足了!






一路食一路聽到憐桌的麻甩佬念念碎話冇嘢飲,其實係有自助嘅咖啡機同埋檸檬茶水供應㗎!


如果想飲果汁汽水或者酒類亦都可以加錢自己點叫的!!
介紹完畢開餐係時候,例牌先來一碟沙律前菜,沙律菜都夠新鮮,配油醋嚟食最清新好吃。
呢個意大利蕃茄醬多士做得好鬆脆,番茄醬亦都酸香好吃,加埋芝士那就無敵啦。
呢個造型可愛嘅龍蝦慕絲蟹子脆筒,入口味道充滿邪惡的沙律醬 ,脆筒亦都卜卜脆,玩味十足很過癮又。
吃罷前菜後很足便投入海鮮懷抱喇!
先試咗呢個毛蟹,膏雖然冇麵包蟹那麼澎湃同甘香,但都係一樣充滿邪惡力量啊!
雪場蟹腳鮮甜唔會過鹹,海蝦亦都札實彈牙豐鮮味,而龍蝦鉗則啖啖肉,真的大滿足呀*^O^*
日式茄子吃下軟滑可口,協奏坊嘅壽司從來都有質素,飯團粒粒分明不易鬆散,加埋鮮甜嘅刺身真的很不錯。
刺身要咗希靈魚同三文魚,三文魚,刺身色澤亮麗吃下亦都係軟滑鮮味, 唔知有冇人同車媽媽一樣喜歡食希靈魚呢?好鍾意佢脆卜卜嘅口感,味道帶輕輕酸味好得人鍾意。
雖然因為衛生嘅理由唔供應生蠔 ,但係餐廳亦都因此每位奉送一隻龍蝦作補償,質素重十分好呢爆膏之餘肉質仲好爽甜。
那個意大利蕃茄多士實在太好味最後要Encore一件,配埋甘筍忌廉湯一齊品嚐感覺實在太幸福了,再整多個清爽麻醬櫻花蝦冷麵,同埋香口惹味嘅印度烤雞都已經飽咗 一大半了(>﹏<)
不過有我最愛嘅Carbonara唯有攞最細嗰碟吃啦,濃香的巴馬臣芝士真的好誘人喔!!
多飽也要食甜品是常識吧!雖然好飽唯有選心目中最最最最想食嗰幾款啦,當然要有雪糕啦!其餘選了紫薯泡芙,朱古力糯米糍和燕窩燉奶。
紫色控的車媽媽見到紫薯泡芙那會放過它呢!確實除左樣靚之外身材都好正,即係好好味咁解囉。
多謝好姊妹J小姐嘅祝福,仲有佢囡囡即係我契女嘅生日禮物^0^
呢條獨一無二嘅Handmade手鏈係我契女送俾我㗎,大家可以去呢道睇下佢D設計好靚㗎,多多支持本地創作啊!

留言

  1. 淨係龍蝦同Movenpick都回本啦!!! ^o^

    回覆刪除
  2. 識於微時嘅好朋友就算唔係成日見住,嗰份友情真係無論幾耐都唔會變架!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀呢位仲係我同車爸爸的紅娘呢!

      刪除
  3. 協奏坊冇退步到喎,仲係有咁多野食

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章