平凡快樂生日天

車媽媽今年十分感恩得到不少好友愛錫吃了多場生日飯,好滿足好快樂啊!!
生日的那天本來預備到南丫島一日遊,可惜那天早上雨勢頗大又一次要取消,那便轉戰葵芳商場啦!先到靠得住粥麵小館吃過早午餐先(^_-),不過要一提此店服務態度很不濟,先係有檯唔比客(得我倆在門口)到頭來等了5min才叫入坐,但內裡只有四,五檯客而且侍應有最少三人。


叫餐仲差個個見到扮睇唔倒仲要黑面的,最後有位男店員拋下一句等陣,過了一陣終於肯幫我哋落單!此時我們已坐了差不多15min喇。
生日要和氣算吧食嘢啦!頭盤要爽脆鯇魚皮,而混醬腸粉係精選套餐的小食。
{爽脆鯇魚皮}$46車爸爸好like食佢,鯇魚皮無疑爽脆,但沒有任何味道像吃橡膠般no good!


{混醬腸粉}咬口好足因為比坊間肥美,但亦因此感覺太硬實,可幸混醬加芝麻挺香才能過骨。


貪心D要多份四拼盤$62,內容有味道普通的麻辣小黃瓜,正常味道的蒜泥四季豆,貢菜海蜇頭用上青花椒油泡製味道很好麻香滿滿,但那海蜇頭碎到夾也夾不起叫人情何以堪啊~最後呢幾件花雕雞,大家看到有什麼不妥呢?三件雞有一件白雪雪的,這也算吧當佢防曬搽得足,但雞肉鞋過我腳板底,花雕味亦不足很難食囉!!
精選套餐{雲吞麵配混醬腸粉}$52,份量挺多,麵質爽彈,梘水味我覺得多了點,湯頭味道算鮮味。


而雲吞皮夠薄,餡料很豐足,內裡蝦肉彈性不俗亦帶鮮味不錯。
{黃沙豬膶粥}$39粥底質感綿綿的米粒不少,可惜*師傅*味太重嘥晒碗粥呢!
豬膶處理得有點over吃下太鬆欠缺應有的粉淋口感!這店第一次幫襯坦白講應該冇下一次,唯獨最滿意係那壺蘋果茶$3/位,香甜可口沖了兩遍亦很足味。


吃罷師傅粥真的好口渴行去葵涌廣場睇下有咩飲先,行經呢間告白果屋靚仔店員大大聲介紹他家的果汁全天然絕不加糖,好吸引喎!
他還說試業期間Like FB和Follow IG便可享打了星星的四款飲品buy one get one呢!最特別係{青出於藍}和{恐龍遇上噴火龍}前者有貴價的羽衣甘藍,而後者有恐龍蛋打汁,都咪話唔新奇。
選好飲品等待期間影吓店鋪的擺設,充滿田園風光的裝飾,簡約舒適。




等了約10min便飲到這杯{恐龍遇上噴火龍}原價$43,現在只須$21.5就可享用。
賣相紫紅充滿魅力紅肉火龍果應記一功,杯上貼上數片香蕉作裝飾,又添多一份美感。
味道真的十分天然,而恐龍蛋味挺出,加上提子和蘋果的香甜真的很可口,喝下很清爽解渴真到家。
在廣場內行街時已看見不少手卷店,最後選了這間問卷手卷專門店吃我大愛的海膽手卷^0^
手捲種類非常繁多,想食生嘅又有熟嘅都有,再唔係葉問都有得食。


等了五分鐘就攞到我嘅海膽手卷啦,講到明用上半板嘅馬糞海膽,果然足料非常啊~
多謝謝爸爸嘅浮誇表現出海膽有幾咁澎湃=0=
吃下海膽都算甜,但帶少少苦澀味,反而紫菜就很讚呀鬆脆可口,而醋飯亦挺軟熟,以35蚊嚟講ok啦
每次到葵涌廣場都要到輕鬆一下吃它的魚蛋。
今次仲試埋佢哋嘅煎釀三寶㖭!我哋揀咗矮瓜,青椒同魚蛋,質素亦算不俗呢!尤其是青椒起碼係熟嘅,我食過好多出面嘅檔口件青椒係生勾勾的!
而佢嘅魚蛋質感好煙韌又有咬口,有魚味得嚟又唔腥,佢嘅辣魚旦仲係麻辣味添好正㗎^_^不過記得上次車爸爸食到滴晒汗,所以今次唯有要唔辣嘅魚蛋啦,不過同樣好味道的*^O^*


另一目標就係呢間冰砂榴槤大王,車媽媽十分愛吃榴槤,不過唔係自細愛食,事原生完BB後胃痛得很緊要,連自己的薑醋也吃不下,那時車婆婆便叫我試試吃榴槤,怎料吃好胃病之餘更吃上癮來呢!


除咗冰砂外原來榴槤大王仲有一啲榴槤酥餅賣,亦都慷慨哋放在櫃檯上供客人試食,不過太飽嘅關係我同車爸爸都冇試到呀!
冰砂榴槤大王的雪花榴槤可選不同的榴榴槤品種,有貓山王,D24同金枕頭,喜歡嘅話仲可以加雪糕添,而且仲有得試飲完才order,認真老實。
最後我哋決定要貓山王榴槤冰砂,一落再order店東就即刻攞出佢嘅榴槤蓉跟冰打成冰砂給我們享用。




呢杯冰砂榴槤味道好香濃,不過口感絕非幼滑之輩,因為佢內裏仲有點點嘅冰粒,挺有咬口喔!!


雖則我真係好飽但係呢間避暑山莊都係我嘅target之一因為真得好喜歡佢嘅膠袋飲品(^_-)






在雲雲之中我揀咗我最喜歡嘅紫色飲品銀河星空$30,其實係荔枝檸檬味梳打飲品來的。


其實味道沒多特別的,最主要係個膠袋真係好吸引客人坦白講只會是一次囉!
葵涌廣場真係多咗好多新花臣,今天同車爸爸走了這一轉又飲又食好happy,行到潮流廊二期見到呢間Little Jobs有個噴煙小吃龍霧,見到年青情侶玩得不亦樂乎,我哋兩個中坑亦都玩埋一份啦!
付款後店員為我們即席泡製這杯龍霧$28,將粟米波,格仔脆片放入特製嘅化學物中伴勻,便可食出噴煙效果
本來還有芝士圈的,可惜太受歡迎已售罄喇!
其實都係小食一杯,不過吃下有噴煙效果真係好好笑*^O^*我同車爸爸玩到癲咗呢。


講真啦這天如果冇肚痛就真係好彩,確係唔怕死嘅我倆仲要喺1830s Macaron食埋雪糕馬卡龍先肯罷休呢!
自選一款馬卡龍及雪糕,另可揀多兩種配料售價$38。
馬卡龍選擇好多,有芝麻街主角,三眼仔,鬆鬆熊,麵包超人仲有winnie the pooh!!


而雪糕嘅口味的八款之多,店員話係意大利雪糕來的!有綠茶,曲奇,朱古力,士多啤梨,益力多,芒果,雲呢拿和荔枝。
最後揀咗Elmo馬卡龍,而雪糕就配在荔枝味,加埋兩款脆脆嘅配料,呢個好似電咗髮的Elmo就誕生喇!


先試咗配料先揀咗一啲彩色嘅脆粒,吃下有啲似早餐嘅脆粒般,而馬卡龍質地未算鬆脆,可幸甜度不算高,而荔枝味嘅雪糕奶味偏重,不算太對我口味呢!

留言

張貼留言

熱門文章