我要健康,我要消脂!!

尖沙咀區工作和住附近的朋友有福了,事關港威酒店內的型格餐廳Be on Canton由4/8起推出健康輕怡午餐,給客人吃出健康兼有型。


輕怡午餐有多款前菜,主菜及甜品供應,{2Couses}$178,{3Couses}$198~
發佈會上由爆肌靚仔健身教練跟我們講解運動的好處~
再麻煩Fit爆的靚仔靚女們給我們示範正確的運動姿勢,這兒4輛的健身單車會放在餐廳供客人餐前運動一番,而且還設有獎勵計劃,客人如能踏超過15min便可享Fitness First7-Day Guest Pass,如果能成為最高保持者更可得到一年的會籍,想Fit都咪話唔易^0^






酒店管理層祝酒完畢後我們一衆賓客便可試玩健身單車,我當然要試試啦haha,連接著電能儲存器的單車,讓客人一邊踏單車,一邊為電子裝置充電,於推廣的3個月内儲電最多的客人就可以上提及的Fitness First一年會籍,我要加油啊~




玩完即時飲杯用慢磨製的果汁{Red Power}$95內有紅菜頭,檸檬及薑來做成,加咗薑後的紅菜頭汁少了一份菜青味很好喝而且更易入喉,當中有抗氧化功能最啱女仕們飲用架,另外還有3款新鮮慢磨果汁,想美颜排毒增加維他命就不可錯過喇!!
運動完之後當然要吃健康點心吃,新鮮生果串,芝士無花果,及青瓜卷真係很清爽,多吃兩件都冇負擔喔!!








為大家介紹一吓主菜有咩選擇啦,{水煮三文魚柳配菰米伴青豆蓉}。
{紅菜頭香蔥意大利雲吞}。
{扒大蝦配甘筍意大飯伴紅花汁}。
{慢煮牛肉炆蔬菜}。
{雞胸玉米粥配露荀及燈籠椒},另外還有不少健康的前菜及餐湯配襯,真係吃得舒適又健康架,如想健康又消脂的朋友仔記得去吃個輕怡午餐,話唔定同我一樣見到爆肌靚仔教練呢hehe!!

留言

張貼留言

熱門文章