Sweet Night

我經常都提醒身邊的姊妹,家庭多忙,工作多忙亦不要忽略另一半,坦白講男人多成熟也是小朋友,所以伴侶,夫婦間必要經常保持新鮮感才能幸福的行完人生啊~
這夜我哋兩個吃完餐美味的法國菜後便到Jerry Maguire 飲标杯酒談情說愛一番,而且店內還有很精美好吃的甜品供應呢啱晒我喔^0^

在衆多選擇中終於揀好對象,像在人海找對的人般困難,可幸我找到更找對了~ 
我選了{Before Sunset}$128用伯爵茶,Gin酒蘋果汁及蜜糖調成,幽幽的茶味加上柔和的甜度很易入口,而且酒味不重很適合女仕們飲呢~ 
車爸爸的{Alice The Wonderland}$198好夢幻耶,這杯用Rum酒,接骨木花糖漿,薄荷葉和菠蘿汁,浮在杯上還有顆可愛的蛋白蘑餅菇棉和縱橫交錯的拉糖絲,整杯賣相別緻非常喔!!
唔好以為好睇唔好飲呀,味道清香迷人,飲得滿咀香甜我十分好喜愛它啊^0^
車爸爸又發揮他無窮創意,將一杯仙境般的雞尾酒變作地獄般詭祕haha~ 

甜品中我很喜歡{Pavlove}$98,蛋白脆餅質感很不俗鬆,甜度適中,用上新鮮什雜莓陪伴色彩鮮明又好吃^0^
{Jerry Maguire Cheesecake Crunch}$268這個如詩如畫的甜品基本係Tiramisu的變奏版,放滿榛子脆脆和冷凍朱古力脆脆口感勁豐,連同香滑忌廉真的十分好睇頭架!!而味道亦不錯呀甜度恰好慢慢逐步去吃其實都挺浪漫呢~

留言

  1. 嘩, 好靚好夢幻呀!
    同時驚嘆妳地真係好有食力呀~~~

    回覆刪除
  2. 我覺得妳成日同車爸都好鬼sweet ar
    呢間D甜品好吸引喎,食完更架sweet la,haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋兩條友仔唔怕醜!!D甜品真係好有特色~

      刪除

張貼留言

熱門文章