雞脾的快樂!

小時候極渴望到冰室吃餐,滾水蛋,唂咕,紅豆冰,炸雞脾,西多士樣樣也充滿了我的童年回憶!
現今的茶記掀起了一股懷舊風,市場上多了不少這類型的茶餐廳,而被活化的金記冰室便是其中一員了。
金記由西環老店,到灣仔分店,再發展到金記客棧在短短時間,又再喺銅鑼灣開設新分店喇。
這裡裝飾陳設依舊走懷舊風,連叮叮也出埋呢。






看見這熟悉的乒乓球拍餐牌,感覺份外親切。
{懷舊沙律}$22,百吃不厭的雜果沙律,汁醬恰好,又夠凍吃下勁爽呢!
{金記炸雞脾}$24成了今日全場焦點, 炸雞髀先滷後炸,味道已勝一籌,加上炸後的口感香脆,肉汁滿載,而家邊寫還邊流口水呢!
{日式豬扒炒公仔麵}$51凍飲加$3,尤記得金記嘅炒公仔麵非常出色,這天當然要重溫一番啦!公仔麵依舊炒得乾身好吃,而且份量亦都十分足秤,連埋加三蚊嘅凍飲都係54蚊,比起我留下四十幾蚊嘅垃圾好食得多了。
最後見到晚市套餐款式都好多,而且一條清蒸嘅斑仔餐講緊係唔需要100蚊,搵次真係要嚟探一探虛實先得←_←

留言

  1. 其實Chloe真係識食, 依餐食得多過星期一, 好多! :p

    回覆刪除
  2. 小時候我好鍾意食雞脾會意架,不過我成日諗住食完d粉先嘆隻脾,結果就梗係飽到食唔落啦,慢慢就變成鍾意食粉多過脾lu。^^"

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唂咕其實係凍朱古力不過有朱古力碎在內,蒼蠅頭係韮菜肉碎炒成的小菜!

      刪除
  4. 好隻雞脾好吸引呀!
    我早排去食晩飯,麻麻地咋

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章