女神晚餐

早前欣宜一首女神,為不少可愛胖女出了一口氣,而屬於這胖女族的我也十分認同瘦不代表美,我覺得只要健康自信,肥瘦也可美麗(^_-)
這天到A la maison XXL Seafood & Grill來吃一頓XXL女神晚餐 ,大家預備好同胖發福未呀!
內裏嘅裝飾帶點法國嘅南部風味,彷彿聞到海水般的味道喔!
精緻神秘嘅餐牌內載滿不少美食,而且餐廳有不少菜式分別有S,XXL Size可選,適合兩口子拍住拖溫馨食,亦適合一家大細高高興興共餐。
先點杯清爽的{Mojito}$78,清香又足料,啱曬香汗淋漓的我(^_-)
頭盤點了{XXL凱撒沙律配三文魚}$165,分量真的XXL足夠我哋6人分享有多呢!
煙三文魚以玫瑰花造型亮相,賣相已經加分不少啦!
至於味道方便亦都做得恰到好處,醬汁不會過多,羅馬生菜清脆爽口,煙三文魚香濃沒腥味,絕對係一個好好嘅開始,好期待跟住落嚟嘅美味食物呢!
{海鮮拼盤}$688/Regular,海鮮拼盤有一隻新鮮麵包蟹,一隻龍蝦,四隻法國黃金蠔,以及兩隻大海蝦和4隻海蝦,這個價錢實在太抵食了吧!
呢一款法國黃金蠔超新鮮,入口富濃郁海水味,肉身爽滑,入口鮮甜,餘韻不俗。
而且麵包蟹係鮮貨來的,滿載溫柔嘅蟹膏,真的令人難以忘懷,另外龍蝦及海蝦亦都爽彈鮮甜十分好吃喔。 
{法式焗虎蝦墨汁意大利飯}$380,鋪滿超多新鮮大虎蝦的意大利飯,好鬼震撼囉,味道又爽又鮮甜絕對係靚貨,而最令我喜愛的係那墨汁意大利飯,鮮香的墨汁融入咬口恰好嘅意大利飯內,吃得我很愜意呀^_^
}{Carbonara}$148,這個意粉其實味道鹹香滑溜亦十分出色,但可惜珠玉在前難免被比下去了!
{XXL焗綿花糖}$188,一見到棉花糖甜品車媽媽我簡直進入了瘋狂狀態!
棉花糖燒得燒至恰好,配上香蕉和朱古力醬簡直係perfect match啦,唯獨呢個價位有啲少貴!真的多謝好友們為了完愛吃棉花糖甜品的饞嘴,要多付一點金錢了哈哈。

留言

  1. 回覆
    1. 呢隻仲要係活蟹來,D膏特別軟熟甘香^0^

      刪除
  2. 呢餐好正呀!

    肥唔緊要,最重要真係健康,年紀越大越明白健康嘅重要!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章