回味四格的快樂

相信我呢脱人對老夫子四格漫畫一定不會陌生,尤記得小時候比媽媽捉去後巷輝記剪髮喊到散天呢(因為要剪男仔頭)!輝記唯一令我有好感嘅係有老夫子漫畫睇,童年就是那麼易滿足,近來太子開了間老夫子餐館我當然不能錯過這快樂的四格回憶啊~
熙來攘往嘅彌敦道上竟然有隻大番薯向我撒嬌,我而家咪嚟探你囉做乜扁嘴啫!
行上大廈嘅一樓便是老夫子餐廳,沿途掛滿很多不同嘅老夫子漫畫,何其好壯觀啊~
上到餐廳嘅門口,就見到 一比一大的老夫子和大番薯,喺度歡迎我哋啦*^O^*






而且店內還有不少嘅精品可供粉絲們選購。


是日去下午茶等了大約五分鐘已經有位了真好彩,入到餐廳眼睛真係去咗旅行一樣!果然係一間由王澤教授親自欽點開的第一所餐廳,內裏所有老夫子的畫都充滿著小時候的味道。














而且餐廳的座位十分之闊落,尤以卡座坐得零舍舒適。




好喜歡這張大蕃薯的櫈^_^
餐牌餐具同樣精緻美麗,據聞試業不久巳被盜走百多本,所以現在係可以買喇!!


天氣重還是這麼熱當然要杯冰凍飲品抖一抖氣先啦!後面係友人的(天旋地轉)冰藍天使$54,前 係我點嘅(日新月異)火紅天使$54, 係我最喜歡嘅接骨木花梳打, 加上新鮮嘅火龍果同倒插嘅效果,真係奪目耀眼。
(金枝玉葉)芝士焗薯皮$40,焗得金黃的芝士薯皮,賣相相當吸引,而味道方便我覺得芝士味可以再濃厚些喎!
(耐人尋味)瑞士汁燒乳鴿$98,相信睇開老夫子嘅粉絲都唔會陌生嘅耐人尋味,原來係將乳鴿用瑞士汁滷完後再攞去炸香,味道尚算可以不過我略嫌炸得偏乾了點!
(百花齊放)蒜蓉大蝦蕃茄汁意粉$108,呢個意粉味道不錯,番茄汁味道挺真,大蝦亦都十分新鮮合格啊。


最後呢個(龐然大物)即係焰雪山是也$128,份量足夠四位享用。
侍應將酒傾倒上雪山後點火,現場看得到火焰可惜火焰小姐較怕醜唔多願上鏡呢!面層忌廉打得輕柔,吃下亦不過甜,這個真心覺得做得不錯,推介要試呀*^O^*

留言

張貼留言

熱門文章