媽媽的抉擇

這天真的十分糾結,天文台本來話會掛風球的頗擔心會橫風橫雨,所以老友記約我上去山頂食晏我都唔敢應承住,但係我又好想上山頂行下喎!真係媽媽的抉擇!
不過無論任何天氣其實真係阻不了我見老友記決心的,所以還是應約了,選的是富士山媽媽Fujiyama Mama 


富士山媽媽真係一間好可愛嘅餐廳,未到用餐區前會見到店主有一間小士多,賣嘅係精緻嘅日本小食,玩具只要標了價錢的都可以買走㗎!






小時候最喜歡吃嘅可樂糖都有,還有好可愛熊仔頭嘅啫喱糖,超級卡娃依呢!


這天可算天公造美,比我哋一班老友記在中秋節前聚一聚,開心吃頓Lunch。




一入到餐廳內見到師傅忙著為我們準備午餐,認真工作的男人是最有型的。
餐廳周遭掛滿八,九十年代嘅日本明星相片,還播著同年代嘅music video,那種親切嘅感覺又回來了!




欣賞完風光如畫嘅風景,同埋精心佈置的裝飾後,係時候午餐了^0^先上檯係{媽媽燒雞蒜香沙律}$98,中西合壁的配搭,令人很期待呢!
由山頂周杰倫為我們拌這個沙律,內有燒雞,洋蔥,番茄,毛豆以及雞蛋,加上蛋黃沙律醬撈勻後吃下清新爽口,完全不覺油膩。
我呢杯係{芒果沙冰}$45,份量超大杯這個價錢真的十分抵飲呀~
沙冰入口質感綿滑,芒果味十分真實很香甜,味道很可口喔!
吃日本菜當然要食刺身,{富士山刺身拼盤}$398,呢個富士山刺身拼盤係用空運到港嘅時令刺身組成的,聽見都流口水。
富士山果然氣勢磅礡呀!今日我哋得到油甘魚,吞拿魚腩,三文魚腩,帶子及牡丹蝦刺身,全部都新鮮肥美,當中我最喜愛嘅係帶子刺身,鮮甜黏咀嘅感覺很令人神往哦!
{廚師主理壽司拼盤}$198/10件, 分別有吞拿魚,章紅魚,三文魚,鯖魚,左口魚裙邊,北寄貝,甜蝦,三文魚子以及八爪魚壽司,我吃了三文魚子壽司,粒粒卜卜脆鮮味十足嘅三文魚子吃得我很滿足啊~
而卷物方便我試咗呢個明太子壽司,帶點香辣十分惹味,而壽司飯亦都算不俗,我好喜歡呢!
另一款賣上別緻非常嘅係{泡菜餃子拌蒜香檸檬蛋黃醬}$68,從來喜歡食泡菜餃子的我當然好鍾意食呢個啦!金黃香脆的餃子熱辣辣的上檯,那會不好吃呢*^O^*


{媽媽大阪燒}$88,個子不少的大阪燒確是飽肚之選,內裏都非常足料,味道亦都不俗呢。


{烤松露忌廉薯蓉拌蕃茄醬}$78,喜歡creamy軟滑嘅朋友一定好喜歡呢個炸薯蓉,還有香酸蕃茄醬伴食惹味加倍,溫馨提示吃時小心燙嘴呀!


好友們的{蒜香和牛七味爐端燒}$198,聽聞質素十分不錯架。
而我就最愛呢個{辣蔥醬油醋煮雞腿肉爐端燒}$98,雞皮烤得香脆可口,雞肉嫩滑,肉汁豐腴,加埋那個辣蔥醬油簡直係無敵呀^_^
{叉燒拉麵}$88,叉燒夠淋滑,麵條係粗身的都挺有咬口,可以一試。
吃吧所有菜色後而家正式上正餐呀哈哈!{柚子芝士蛋糕}$45,質地都夠滑,味道亦算香濃,而{綠茶法式燉蛋}$45,加上抹茶的燉蛋多了一份甘香,都幾特別㗎!
最後一衆雪糕狂徒聚集一起,當然要勁吃雪糕啦!由日本直送的雪糕有抹茶,芝麻,紅豆和柚子,我試了清香的柚子和甘甜的抹茶,真的大滿足啊,老友記們下次又去邊聚好呢?

留言

  1. 用餐區外嘅士多好有趣呀,好似去咗旅行參觀商店咁喎!更正係又有靚魚生壽司食,再加埋個靚景,呢個決擇實在太對啦!

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩!想一次過食晒個十幾杯雪糕呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我一見到雪糕就會想起妳同Yan!

      刪除

張貼留言

熱門文章