識條鐵的Fashion

對於Fashion車媽媽真的要講句我識條鐵咩,從來著自己喜歡的衣飾,不隨波逐流,希望不要太Out嚇親街坊吧!不過講到食呢我就不覺自己Out喇,正如中秋節那天我便到The Mira Hong Kong的COCO嘆一頓快閃下午茶。
為何形容為快閃下午茶,因為這名為{Fashion.Time.Desserts.Afternoon Tea}是為了慶祝貿發局的時裝活動,所以只在9月份供應的下午茶,絕對係Limited Edition哦!
愛紫的我一盯到Butterfiy Pea Juice那在抗體吖!當然乖乖點上了它,加了LED冰的蝶豆花飲品須看不到紫色來,但又有另一種嬌豔的媚態。
三層架亦隨之上檯,還是美美的手袋造型, 跟主題十分配合呢!下午茶3-6時供應,逢週六及公眾假期亦可於Whish品嚐,238/位~$428/兩位。
特別喜歡友人呢款精美到不行的泡沫咖啡,那朱古力高跟鞋精緻得像件藝術品般美麗。


這隻纖纖玉手掛上的是Cherry Sakura Marshmallow,櫻桃櫻花味嘅棉花糖,造型夠創新作為下午茶的開端十分稱職^0^
今次來過突破先吃鹹點,分別係四款精緻的點心,左起香甜的大根蛋批,鹹香惹味的芝麻照燒雞,日式風味濃厚的鰻魚卷及可愛鮮香嘅蕃茄杯子蛋糕。
接著開始吃甜點喇!抹茶紅莓鬆餅小小的一件,配上Clotted Cream滋味無窮呀~柚子果仁鬆餅就鬆脆可口,最後的抹茶芝士蛋糕亦是甘香好吃喔!
另有精美的Uji Matcha “Andy Warhol” Bamboo Pro Terole,香而不油膩又可愛Uji Matcha panna Cotta &“Crystal Liquor” 軟滑香甜的 Matcha Wire Chocolate & White Chocolate  Mousse,這個中秋實在太美妙了吧!吃罷又要趕回家煮中秋節晚餐喇^0^

留言

  1. 我地唔frd有鬼喇: 在下對Fashion亦係識條鐵, 絕對飲飲食食興趣大得多!!!

    回覆刪除
  2. 隻高跟鞋好可愛,至於隻手...我都係有d驚驚地,嘻嘻!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章