街頭風味@The Garage Bar

久未外遊的車媽媽從未試過外國快餐車的滋味,對於人家拿著熱狗,三明治在大片草地享受更為嚮往,不知何時可感受一吓這街頭風味呢?
可幸的是我生於香港這片可愛的地方,想一嚐這街頭風味,仲要食得高貴又舒適,我有好介紹!Cordis Hotel於九月開設了户外美食車酒吧The Garage Bar ,酒吧下層便是充滿街頭風格的環境。
而上層仍保留前身The Backyard的休閒環境。
The Garage Bar有兩輛由法國古董雪鐵龍改裝而成的快餐車,用上型格紅黑色調加上週遭的霓虹燈,令人彷如置身外地的感覺,大家暫且放下緊張的節奏,最好梗係Happy Hour嘆番杯啦!
Happy Hour所有啤酒$60,喜歡Wine & Sparkling都係$70咋,而且Bar內在超過40款手工啤酒呢!多心又飲得唔多的酒友更可選Beer Flight$95/Set,可一次過品嚐三款不同的啤酒,三杯加埋才600ml不怕多飲易醉,又可滿足多心的慾望啦haha~

而另一輛快餐車係準備食物的地方,地方須小但五臟俱全啊!


左面的係{香港仔漢堡}$135,用上最能代表香港特色的菠蘿包加上竹炭來泡製出這漢堡包,車媽媽不吃牛所以無緣一嚐!
九月天須則入秋,但還是頗熱當然要冰凍飲品啦,另外的好友就飲手工啤。
我選了{Red Grapefruit Sparkiing Juice}$65,清甜不酸澀 ,最正係有汽,零舍解渴。
{波士頓龍蝦天婦羅三文治}$165,麵包係自家制的,口感較煙韌,而龍蝦用上日式天婦羅風格配上俄羅斯醬汁,這日俄混血兒挺特別呢!另外每份三文治都配有一杯份量不少的香口炸甜著薯,根本就可以當正餐來吃呢 。


另外一款係{芝士蟹肉三文治}$145,可知這包的靈感係來自星級食府明閣招牌菜{芝士焗釀蟹蓋}作藍本,泡製成這三文治。
將滿滿香口的蟹肉釀在自家制的法包上,吃下包身鬆脆,蟹香十足,味道超讚呢!真的令人留下很深刻印象呢!
{有機可樂}$65,實在太熱了要飲可樂喇!!上次在The Place食Buffet時已試過,佢近似沙示味多於可口可樂,但我一樣喜歡何況係有機製造。
甜品{西班牙玉桂條香蕉船}$95,車媽媽跟玉桂唔算好朋友,但跟雪糕就好Friend了,呢隻香蕉船係冇香蕉的,取而代之係玉桂條,但最愛當然係雪糕啦!有朱古力,雲尼拿和士多啤梨三隻味夠晒滿足了^0^

留言

  1. 我同雪糕何止係friend? 簡直閏密
    為了churro香蕉船, 我下次都要再去丫

    回覆刪除
  2. 芝士蟹肉三文治正喎,單靠蟹肉可能清淡d,加埋芝士啱哂我呢d重口味嘅人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝士蟹肉三文治真的好吃,十分回味!

      刪除
  3. 我鍾意波士頓龍蝦天婦羅三文治

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章