抵食泰越菜

今天係假期就跟大家出走元朗,去吃抵食夾大碟的泰越菜好嗎?

事原這天相約了住天水圍的好姊妹J小姐相聚,她喜歡吃泰菜那便在元朗找了這間亞萊嘜嘜泰越菜跟她撐檯腳啦!
一看見{青檸梳打}$28,車媽媽眼睛經已被蒙蔽了,完全看不上其他飲品,我實在太喜歡飲青檸梳打了!
而且餐廳仲用上樽裝梳打水,更令我瘋狂哋喜歡它,確實好氣酸香又不會太甜。
而J小姐就要{芒果沙冰}$28,我試了一口,味道香甜不假,質感亦十分幼滑,而且大大杯十分抵飲呢!
食泰菜我必定要食柚子沙律,這兒的{金柚鮮蝦沙律}$88,味道十分出色,鮮蝦夠爽彈,金柚甜而不澀。
{串燒拼盤}$85共有6串之多,分別係豬,牛和雞肉串。
佢最特別嘅係肉嘅形狀係方粒形,而唔係我哋平時食開扁身嘅肉塊, 咬口無疑係出色得多,但係亦都會較漏,而肉嘅質感亦都夠淋,係略嫌沙爹醬偏甜了點!
{無骨海南雞}$118/半隻,呢個係我推介大家一定要試的菜,雞皮爽脆,雞肉嫩滑,點上泰式辣汁吃,惹味萬分^_^
{馬拉盞炒椰菜苗}$72,最愛食泰式嘅椰菜苗,加上香口惹味嘅馬拉盞炒,味道濃郁,口感爽脆,好吃非常。
由細到大食泰菜都最喜歡呢個{菠蘿海鮮炒飯}$98,這兒嘅出品味道香甜,而且都係我食開正宗嘅口味,份量足晒秤,我吃了兩大碗才收口呢!
而J小姐最主要就係攞呢一份生日禮物俾我轉交車爸爸,係佢女兒即係我哋契女親手做比契爺嘅生日禮物, 超靚的糖花曲奇,唔止樣靚呀食落亦都鬆脆香甜,多謝契女的一番心意呀^_^


留言

  1. 泰越菜固然正啦,但都不及契女親手做比契爺嘅美美玻璃曲奇,車媽媽契女喺做手工藝真係好有天份呢!:)

    回覆刪除
  2. 依間成日都想食,不過次次都行左去YOHO Mall個邊,下次試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道正路又大碟,坐得又舒適,價錢唔貴可以一試!

      刪除

張貼留言

熱門文章