甜蜜的*法*則

這個星期天車婆婆,公公要去飲所以我和車爸爸成機可以去拍吓拖喇,早上跟車車美容完畢後享受完親子樂後,兩公婆裝吓身便出發去銅鑼灣Le Marron吃甜蜜法國菜,享受吓浪漫的拍拖夜。


一踏出升降機便看見這華麗的門面,超期待入去會是甚麼景像!
果然一踏進餐廳就看見精緻華麗嘅擺設,一座優雅的鋼琴座落於門口迎賓位置優雅別緻。


行進餐廳內發現沿途竟然用上優雅嘅沙簾,分間成每個私隱度較高嘅用餐位置!


而我跟車爸爸被安排在靠最尾的位置,那裏有不少別緻的擺設,環景十分浪漫。




在這浪漫的環境當然要飲杯慶祝下啦!左係車爸爸的Blue Eye$88,右係我的Marron Punch$48,車爸爸用番佢七月十四的招數,來顯示這兩杯飲品嘅魅力!

餐前嘅開胃小食{吞拿魚脆餅}同埋{雜菜撻},兩者之中我較為喜歡雜菜撻,外皮脆脆的口感,而內裏嘅雜菜香口而不寡,味道很讚喔。
{Fernch Tomato Salad with Grana Podano}$88。
這個蕃茄沙律內裏足足有四,五款不同品種嘅蕃茄,有紅,綠,黑,黃色的,加上大量慷慨嘅芝士吃得車媽媽咪晒眼呢^_^
而呢一種翠綠的番茄仔車媽媽還是第一次品嚐,味道會比較激酸但係我十分之喜歡,刺激又好味。


但講到最好味係左手邊那個黑車厘茄,入口成件事係酸甜香脆萬分好吃啊!
{Abalone & Watermelon Salad}$135。
第一次嘗試用黑松露來配西瓜,這個配搭簡直係驚豔之作。
清甜多汁的西瓜配上香氣撲鼻嘅黑松露,那點火花不能小覷呀,連奄尖大少車爸爸亦連番激讃*^O^*
這個鮑魚我吃到日式嘅風情,帶點木魚香的鮑魚浸煮得夠入味,而且質感又淋又滑,很易令人傾倒。
品嚐了精緻而美味嘅前菜,係時候飲餐湯啦{Ceram of Watercress Soup}$75,西洋菜忌廉湯這個組合好像比較少在西餐看見,湯質稀杰剛好,味道帶幽香的西洋菜味,而且忌廉不會過多,我十分喜歡這味道。
Lobster Bisque with Cognac$75,龍蝦湯味道尚算足夠,但係我比較喜歡濃稠的感覺多些!
此時侍應送上間場的青檸雪葩, 清新完口腔後便迎接我們的主菜!


{Tiger Prawns Pan-fried with Butter ,Garlic & Garden Veggie}$260。
成品有三大隻虎蝦,質數十分不俗,蝦肉爽口彈牙之餘亦富鮮甜味,還有蒜蓉炒雜菜用上十分香濃的橄欖油炒成,用法包點來吃滋味無窮。
{Grilled U.S. Holstein Natural 400 Days Grain Fed"Prime Rib Eye Steak280gm}$360
車爸爸挺喜歡這肉眼扒的質感,說其夠淋夠滑,五成的熟度也算合格,但論到牛味他始終喜歡紐西蘭牛,但他說這扒已算不俗。
最期待的Sweet time~
{Pear Cheese Cake} $75,{Pistachio Mousse Cake}$70。
開心果味挺足,而且蛋糕亦都夠鬆軟滑溜,而且配上雲呢拿雪糕即時加分啦,但係雪糕底下那片薄脆更加討我歡心,因為十分香脆可口喔!
甜品師十分聰明在芝士蛋糕間混入梨肉,令成件事變得清爽咗!車爸爸就頗為喜歡,但係邪惡既我就喜歡Original嘅Cheese Cake多點(⌒∇⌒)
食飽飽係餐廳Selfie一張便手拖手拍拖回家嚕,如果日日都係咁就好了嘻嘻!

留言

張貼留言

熱門文章