圃*團

今天記載我跟劉豪的團年飯, 跟他吃團年飯當然要細心搵一間質素有保證的餐廳,最終選了這間圃公館或許好多人覺得他很陌生,但係一講農圃相信冇人唔識,不知這間圃公館嘅質素會唔會有兄弟店那麼出色呢?
蒲公館開設於帝盛酒店一樓,門面簡而清感覺十分不錯。
十一月才開張所以新張期內會有85折優惠呢!咁就食得更加抵啦。
內裏嘅裝修唔算華麗但也是休閒舒適的,而這幅大螃蟹壁畫更令我滿是期待呢!
先看看餐牌有啲咩好嘢食先!
這碟名為梅酒聖女果$68,說穿了即梅酒浸車厘茄,名字就好有遐想了,吃下雖不是驚艷梅酒味不算濃,但車厘茄爆汁非常,很是開胃。
咕嚕蝦球$198本來對這菜蠻有期望,可惜吃下我就覺得蝦球未至爽彈到我喜歡的程度,而且粉漿有啲重,不過配料和汁料都滿好味道。
農圃糯米雞翼$68/隻,看見脹卜卜的雞翼確惹人憐愛,不過好似炸得有少少深色!


但吃下皮脆肉滑,軟綿的糯米飯味道可口,如能再熱烘多點我更加愛它。


花膠扒菜苗$188滿滿的花膠放在菜苗上,看到也覺得興奮呀!
花膠入口嫩滑煙靭唔會淋pat pat,絕對係我喜歡的口感,而且用上海塔菜來陪襯,我覺得效果很出色。
川式小炒肉$128劉豪忽然話要試下川菜,當然冇問題啦!呢個小炒肉我覺得近似回鍋肉的味道,炒得好香口腩肉肥瘦均勻,加上配料如木耳,豆干等也十分入味,這碟餸味道很不錯。
最後當然有我哋今晚的主角古法扣南非8頭鮑魚$538,侍應會即時用沙煲堂煮後才端給客人。
淨看鮑魚很難分大少,看看跟茶匙的比例就知道呢隻八頭鮑有多大隻了。
而且十分之厚身呢大家見到嗎?鮑魚的質感十分軟淋火喉很足,炆得確係唔錯,但如果能夠再入味多一點呢我相信就更加吸引喇!
本來十分之想試呢度嘅名物文房四寶甜品,可惜原來要預訂㗎!唯有揀過第二樣啦!!
侍應推介我們是這個日本直送糯米糍$25/一粒。
比較我哋平時食開的大少許,原來入面係芝士味,而且內餡還有檸檬醬,成件吃也不覺膩,這個甜品我很喜歡啊~
另外仲有呢個楊枝甘露冰淇淋$48,用上乾冰煙霧瀰漫的上檯,賣相真的一絕,吃下味道係正常的楊枝甘露,加在一球雲呢拿雪糕,成件事那麼用心收貨啦。


最後兩條蛋散梗係要叫番一份冰糖脆麻花$38來贈慶啦。
蛋散炸得夠鬆脆不過蛋香就唔係好突出,加上糖漿偏少,吃下總是欠缺點點感覺!
走時在酒店大堂見到呢一張凳,好有BB的感覺,坐喺度我相信應該好快瞓著覺!


仲有呢個笑容滿面嘅可愛財神仔,過年前遇見你真開心。
讚好FB食店還送上一疊共價值$1500的贈券,睇嚟又要約朋友去飲茶食飯啦喂。

留言

張貼留言

熱門文章