辣局開年飯@十二味巴蜀江湖菜🌶

辣局🌶開年飯冇咗我呢個地獄黑仔王👤安排後順利在年十一進行,選址係本來上個月訂了吃的十二味巴蜀江湖菜 ,但係當時餐廳竟然通知我哋有維修要求八點鐘交檯,最後當然要取消啦!!
多謝Oli的幫忙終於順利哋吃了一頓大家都十分滿意的辣局開年飯🎉。
好喜歡餐廳內這名句:至味在人間,吃貨在江湖,好一句吃貨我鍾意。
而店內陳設有不少熊貓坐陣🐼,包括掛畫,餐具都有仲要有很多不同的表情別緻可愛。
第一碟來的是{北川涼粉}$28,吃下去味道十分正宗,香,麻,辣也兼備,但係 涼粉偏淋夾下很易斷開,有點遺憾!
{巴中經典毛血旺}$158,這個毛血旺味道亦都十分出色,辣度未算太強勁,但係麻勁就能夠慢慢滲出,我最喜歡這後勁,內裏除咗嫩滑豬紅外還有魷魚🐙,牛百葉,青瓜,芽菜以及我最喜歡的午餐肉。
麻辣跟午餐肉永遠都係絕配,所以我十分喜歡這菜,另外牛百葉更是索盡精華好吃到暈,可惜份量少了點!
{水煮鴨嘴鱘}$388🐟,第一次吃鴨嘴鱘這魚又名{匙吻鱘}屬軟骨魚類,所以能骨也能吃下,魚肉極具彈性,味道帶鮮又冇泥味,魚皮更是爽滑不腥很出色的魚種,而辣味亦都頗香,內裡有不少透明煙韌的粗薯粉,入味非常,好吃得要加多一客薯粉$48呢!
{歌樂山辣子雞}$158🐥,這個辣子雞不知為何十分甜口,但係雞粒確實做得外脆內嫩的,可惜敗在味道上!
而這個{鄧師傅拿手麻辣香鍋}$258,其實同韓國的部隊鍋沒大分別,只不過轉換成麻辣味道,內有魚腐,魷魚,午餐肉條及鮮蝦等,各式各樣材料都香口惹味,大家忽然都想要一個公仔麵🍜呢哈哈!
另外這客{乾煸肥腸}$138,份量十分之足呢!肥腸厚切夠晒咬口,陣陣腸香令人不禁一件有一件的放入口中,膽固醇忘記它吧😋!
{乾煸四季豆}$68炒得挺乾身,而且四季豆有咬口得嚟唔係淋pat pat,味道方面就正常啦!
{甘孜蒜香金排骨}$98🐷,排骨炸得酥香乾身,而且內裏還富有肉汁,手勢十分一流,味道方便我覺得同蒜香骨分別不大,但係佢個名有甘孜,我相信應該有孜然粉,但係就好似唔多覺有那份香氣。
辛苦腸胃不適的甜魔媽媽為咗跟我們聚頭都來看我們吃辣🙇,當然要好好照顧她啦!呢個係{雞湯抄手}$56內裏肉質都幾滑,而且好紮實,餃皮亦算滑溜,而雞湯我覺得真係好有誠意,因為喝得有雲腿的味道,而且份量亦都十分之多,我覺得十分抵又好食。
另外叫多個{雞湯麵🍜}$52我試了一口,麵質都算可以,加有少許肉燥提味,而雞湯同抄手同樣好味道,而且唔多覺有師傅蹤跡確實不俗。
咁多甜魔喺度當然要叫返啲甜品啦!{芝麻湯圓}$38一客有六粒芝麻湯圓,是用白水煮的,湯丸皮未算軟糯,內裏的芝麻餡頗香可較為乾身,確實欠了點豬油囉!這餐托劉總面子有85折,連啤酒汽水每人$240超抵食喔!😁

留言

張貼留言

熱門文章