Happy Together

車媽媽在職時經常會喝咖啡!不過對它的認知真的很皮毛亦沒有太大要求,大家也明白睡眠不足確實很需要它的慰藉!近年做慣量地官的我已久沒在喝咖啡了!就算想飲胃部亦即時投訴!

不過這天一班好友相約到Ask除了嘆咖啡外原來仲有好嘢玩,貪玩的我就算我唔飲咖啡都即時應承要來湊熱鬧呢!
位於上環的Ask地方不算大但內裏樓底極高坐得份外舒適,而且充滿綠油油的裝飾在這兒Hea一個下午都認真不錯呢!
看這天陽光充沛暖暖的陽光射 咖啡店內溫暖無比感覺好幸福呢!
還有更幸福的是這兒的咖啡師成個盲俠咁款!唔好話畀我知你哋唔識邊個係盲俠呀!看他沖咖啡是那份聚精會神真係好吸引呢!




用三兩下手勢便畫出兩杯精緻可愛的咖啡來,看上去似是容易當我親手去做的時候才知咖啡師為何受人推崇!






我選了心型拉花作底用上車媽媽抽象派的手法繪畫出大作!相信有朝一日當我跟車車重聚時這抽象派㗎啡必定會很值錢的哈哈哈.......



玩完咖啡之後這個時候到製作自創蛋糕的,首先點選蛋糕我就揀咗熱情果蛋糕作主。
餐廳還供應很多吃得的裝飾物及朱古力筆給客人自己創作一客獨一無二的蛋糕。


大家睇下我呢個蛋糕做得靚唔靚仔,確實我真係好掛住車車呢!這一幅憑糕寄意希望車車收到啦!
除了Workshop外這兒的Tea Set都只不過有$38起,已包括一件是日精選蛋糕及Regular Coffee or Tea真係超級抵吃,如果大家想悠閒的過一個下午就必定要來試一試啦!

留言

張貼留言

熱門文章