東涌新希望

東涌除了越來越多喼之外其實都因為咁樣而多咗好多食肆進駐入來!東薈城就是最主要的地方,終於Urban City Diner也開到來東涌了!不知能不帶來新希望呢??



Urban座灣正於以往意粉屋的位置,內裏地方寬敞裝修富時代感而且坐得十分舒適。
一踏進門口就見到好多牛角包向我們招手,OkOk一陣間先慢慢炮製你哋!
甫坐下先點算好食物和飲品,我當然要飲清爽的青檸薄荷梳打,味道十分爽口甜度恰好質素不俗,而好友的熱情果綠茶口味都幾清新怡人呢!
在麵包櫃揀選了招牌的牛角包,第一趟吃我選擇了原味及香口的芝士味。
芝士味十分可口底下的車打芝士脆片更是畫龍點睛之處,會令人吃到停唔到口㗎!
原味牛角酥質感酥脆軟熟,而且吃落冇油膩感覺確實不俗。
還另外點選一客龍蝦包軟熟帶甜的麵包夾雜著不少龍蝦肉,味道帶點香辣十分惹味可口。
另外想介紹一下好友這杯牛油果Smoothie,估不到用牛油果打出的Smoothie十分綿滑,而且很富牛油果香的沒有淨吃那種油潤感超美味,不過同時亦都會好飽肚囉!
主菜環節我哋點了咖哩雞肉意大利飯,意大利飯口感偏淋,雞肉也不算鞋口,而那個咖哩帶著印尼的甜口味道,在西餐廳吃到那麼富亞洲風味的意大利飯都幾有特色喎!
另外給這個一山不能藏二虎蝦意粉威武名字吸引著的我當然要點一客來試試,用新鮮意大利50mm闊條麵加上香辣車厘茄醬煮成,闊條麵口感al dente最吸引之處是哪個香辣車厘茄醬,香口得來很惹味係略為重了鹹味,不過還是很想再吃多一次啊~
最後點算多一客3小時慢烤法國肥雞配菜有沙律菜及薯條,雞肉烤得香口肉質尚算嫩滑,而伴旁的薯條更是軟糯香口吃得我們十分滋味!太開心了東涌終於有間好味的餐廳,仲係有我最愛的意大利粉供應,相信這間很快會變成我的飯堂了hehe~

留言

  1. Urban唔錯呀~ 計我話,希望在明天就真!

    回覆刪除
  2. 原來多咗好多喼神,唔怪得東涌嘅酒店價錢貴咗咁多啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!日間東薈城係聽唔倒廣東話架!!

      刪除
  3. 妳都係出去週圍搵食o既多

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章