手撕雞

去大利買番個麻雀莊時路經炯記餐室,見到有手撕雞供應仲要招牌菜,一於入去試一試先!

牆上貼有大賣手撕雞、撈麵專門店的宣傳照當然要點一客來試啦!可惜我不愛吃粗麵,但又沒幼麵唯有吃飯啦!
套餐可加$3點凍檸檬茶,杯子較坊間茶記的式,味道算可以有茶味檸檬亦夠香,熱奶茶就普通貨色啦!
我吃麻辣手撕雞飯餐$48凍飲加$3,附上一碗老火湯或葱花湯,在我沒特意揀下送上了老火湯一碗,味道嘛例水一碗不欲多談!
但麻辣手撕雞則挺合我心意,麻辣度夠刺激又香口,雞肉沒預期的鞋口,而且份量亦算不少,只可惜白飯未夠軟熟可口!
醬皇豬手粗麵$38轉餐加$5,感覺貴又細得兩件沒太特別好吃的豬手,加上充滿鹼水味的粗麵!絕對不是我喜歡吃的!或許鵝油撈麵會吸引些吧!

留言

張貼留言

熱門文章