托媽日常

好友O小姐跟T先生去了日本遊,作為好友兼街坊當然義不容辭兼負起托媽的責任兩天咁多啦!其實絕不介意全程照顧的,可惜有人太客氣怕打攪我囉!!

介紹下OT家兩位主子!大少爺契B一隻勁靚仔的貓大哥是肥美大隻仔一名,性格正正是貓格即係Cool囉!記得第一次來照顧牠一見到我已經走入梳化底呢!見多面了已不怕我還肯摸摸呢!


三少爺咕B性格像狗兒愛黏人,而且極度爛玩好活潑,唔夠人玩仲會咬人好蠱惑呢!看見牠肚Dum一天一天長大,就知牠左OT家又多幸福了!


當然我也很掛念已到了彩虹橋的二少爺細B,您像花兒般美麗常在我們心間!!


弄好兩位少爺仔到我一個人的浪漫時光,選了由和民變奏出的饗和民 KYO Watami ,這麼多年來還是第一趟來幫襯!三時到達巳沒有午餐供應,那由主餐牌中選擇吧!本想吃鰻魚飯但見鄰桌的出品好像一般所以打消了念頭!最後決定要玉子吉烈豬扒飯怎料竟然未有供應,這一刻有點想撤退,還好餐廳請了位好員工建議我試蜆肉湯烏冬,那麼有誠意便試一試吧!
飲品選了青柑桔柚子蜜梳打$38容量很是幾抵飲呢!小插曲第一杯來是有耳仔的大水杯!底部已崩裂很危險,一經知會很快給我換上此樽工作效率頗高,態度十分良好抵讚!
而我點的蜆肉湯烏冬$68亦巳到來,賣相比餐牌更吸引喔!大量新鮮沙蜆在內挺震撼很有驚喜!
湯頭有清香昆布味道加上蜆的鮮甜後和味,沙蜆肥美肉嫩滿帶海水鮮味,最重要是一粒沙也沒有很乾淨。
烏冬亦甚有咬口連蜆湯同吃極具滋味,我真的十分滿意這午餐呢!
無聊一數足足有16隻沙蜆那麼多,隻隻附有肉身沒吉殼好誠實呢!
弄得我心思思想試它的蜆肉特集菜式呢!左面的海鮮牡蠣鍋只待$158/大、$108/小,好似好吸引呢!要約約車爸爸去撐檯腳先得~
吃罷滿意的午餐行過隔鄰便是Le Fournil Boulangerie et Patisserie ,初開業時已試過店子的蛋糕,味道So Far So Good啦但就很期待自家的Gelato,終於這天有緣一試了!

足足有16款口味可選,沒有選擇困難症的我也被擊倒了!除了一般的雪糕口味外更有些特別出乎意料的味道,如麻辣火鍋、無花果、洛神花、烏龍茶和益力多等等........
售價都不算便宜一球$39、二球$49、 三球$59,可另加$4便有Cone一個!
毒食的關係只有選擇二球來品嚐,但店員非常樂意我試味,試了麻辣火鍋花椒味挺出但不辣所以我冇揀,最後在多款中選了伯爵茶和粉紅番石榴! 
天氣不錯的這天一於行上東薈城外的噴水池旁享用,伯爵茶味道香濃質感幼滑而且不過甜,最重要佛手柑的味道恰好沒蓋過茶味,而粉紅番石榴雪葩質感同樣滑溜,酸酸的味道竟有點像話梅正合我心,下次要再去橫掃三球口味先得!

留言

  1. 唔該晒呀!
    似乎契b已當妳係自己人了,哈!

    回覆刪除
  2. Gelato口味好特別呀,下次經開東涌想去一試呢

    回覆刪除
  3. 兩隻同妳好friend下,已當妳係自己人呢!:)

    兩球雪糕好似細咗少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊入到屋了!所以覺得雪糕不便宜!

      刪除
  4. 契B, 好耐冇見喇~~ 咕B都好大隻喎!有車姨姨照顧真好! OT家可以多D去旅行喇!哈哈

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章