辣局再現

辣局終於重現漿糊!再次選上闊別差不多三年的湖南軒來飯聚,這夜一行9人放肆辣一番!

人未到齊先來數款涼菜吃著等!秘製松花皮蛋$49,溏心皮蛋沒帶丁點異味,加上汁醬調得可口好吃得要Encore多一客。
要Encore何止皮蛋!這擂辣椒茄子$49香氣非凡入口嫩滑無渣,亦是添吃之選啊~
涼拌麻辣牛肉$78好友們覺得較乾硬口碑麻麻!!
家常小炒豬肝$108做得足味豬肝亦夠粉嫩,但個人偏好厚切豬肝。
小炒豬腳皮$119勺刁鑽的食材,充滿骨膠原的豬腳皮煙韌不黏牙,配上爽甜蒜芯好可口。
酸辣腰花$138這味我仍然未懂欣賞,但辣友們紛紛讚好相信質素不俗!
我點的鴨血雞雜$136也沒令大家失望!辣度挺刺激鴨血夠滑口亦入味,新鮮雞雜更是難得碰到,我就十分滿意這出品。
干鍋肥腸$145比川菜的版本濕潤,須則味道也香但也未能取得我歡心!
醋溜土豆絲$88酸微微的土豆絲吃下很開胃,而且口感清爽挺不錯。
再次品嚐虎皮扣肉$108依舊被它迷倒!薄身而豐腴的腩肉片片精彩,即時點來神仙缽仔飯$15佐吃,粒粒分明的缽仔飯配上扣肉濃汁吃真的正到神仙也站不穩喔!


還有家常紅薯粉$80酸酸辣辣的味道沒有大驚喜,不過薯粉質地頗煙韌可以一吃!
最後多謝甜魔媽媽帶來的聖誕甜品,預祝辣友們聖誕快樂!!


留言

  1. 睇返先知我酸辣腰花影都無影... 不過我同妳一樣唔食依味的,所以算啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章