快樂聚@J.S. FOODIES

好耐已沒一大班好友聚首一堂,乘著臨近真甜魔好友麵包超人的生日,就選來J.S. FOODIES甜蜜飯聚啦!

J.S. FOODIES是日本時裝品牌JOURNAL STANDARD開設的餐廳!座落於九龍塘又一城全新開幕的i.t blue block概念店,主打美國西岸風格的經典漢堡及班戟,另外内有最吸引當然是我最愛的同枝人氣班戟店FLIPPER’S的美味梳乎厘班戟啦。

這夜60個座位全滿而且更有人龍排隊!看來班戟的魅力也挺持久呢!
人未到齊先點上飲品跟小食,我選了Virgin Mojito Lemonade$32,內有不少清爽薄荷葉陣陣香氣撲鼻,酸甜度恰到好處味道不俗我鍾意啊!
好友愛咖啡Menu上亦有不少選擇!偏偏沒有他喜歡的Piccolo Latte!不過侍應真的貼心竟為他詢問咖啡師,最後得到一杯心頭好Piccolo Latte$25!姑勿論味道如何光是這一點人情味加分不少耶!
小食點了招牌沙律配柚子汁$72,份量正常伴兩件脆口多士,沙律菜好新鮮亦很豐富,配柚子汁吃既清香又不油。
另一份是酸忌廉黑松露薯條$59,減肥中的我只吃了一條,香濃的黑松露醬加酸忌廉又怎能不好吃呢!加上薯條香口不油膩還是離他遠一點好些!
人到齊各自點上心水鹹食,有意粉、飯外仲有煙肉蛋漢堡$129,又有薯條真係冇眼睇了!!
我一到來已盯上香港率先登場的原隻龍蝦班戟或意粉$298,使用上美國緬因州龍蝦口感很嫩滑,配上香濃不膩的龍蝦汁真係好有水準!
甜品必吃班戟所以選了意粉,這款意粉須沒有Angel Hair那麼幼身,不過咬口未算合我意但掛汁做得不錯,大口點吃口感會更佳!
在這兒見到有印度烤雞班戟$129真係好驚訝!原來是香港店限定款式!而且烤雞咖哩汁班戟亦可轉日本米飯!
天多利烤雞香口得來肉質不俗,咖哩汁又幾香幾正宗喎配白飯比較合我們一班老嘢(左左右右都是後生仔女呢!),大家也對日本米飯充滿期望,不過我吃到點點飯焦淘了汁吃質感會好點!
另外有邪惡的明太子醬海膽意粉$198,汁醬味道其實挺香滑可口,但質感就比較輕身也好這樣吃下感覺像沒那麼膩,加上鮮甜海膽和脆卜卜的三文魚子吃仍是不俗!

大家期待的甜品時間終於到來!當然先要吃原味班戟$99,正是人氣班戟店Flipper’s的招牌甜品,店內所有班戟均用上日本雞蛋及麵粉而且即點即製,賣相盪漾的班戟帶有濃濃的牛油和蛋香,質感很鬆軟不過今次吃的較為濕身但同樣好味道!
另一份士多啤梨藍莓香蕉班戟$119質感相對原味佳,加了新鮮的士多啤梨、藍莓和香蕉多一份清新果香!

最後一份是焦糖布朗尼雪糕班戟$119,配上自家製香滑的咖啡雪糕,焦糖脆脆口感十足,這款班戟質感有咬口又香軟好味喎!中間夾著布朗尼又再多一個層次,我也十分喜歡這個班戟!

最後還送上小小驚喜給27號生日的好友麵包!祝你生日快樂、身體健康、日日吃好西^0^

留言

  1. 三款鹹食都好啱口味呀!Angel hair口感嘅意粉我都好麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間D鹹食算不錯!Angel hair對於大口的我真係麻麻!

      刪除
  2. 日本班戟,正,邊款係梳乎厘班戟

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章