羅家飯

近來車媽媽的起心肝以減肥!攪到車爸爸做了水吧仔,每晚也堆美美的生果拼盤給我享用,所以我先比大家欣賞他的傑作!







是否很精美呢哈哈!還要多謝清麗村姑自家種的心機農作物,這碗車厘茄不多但內裡的心機無限多及美,細細粒超多汁每吃一粒我也珍而重之!
另外還有我超給愛吃的金菜頭,和嫩嫩的小茄子,加條靚魚便成一頓豐富晚餐!


金菜頭不需多作調味蒸熟切件便吃得,它沒有紅菜頭那種帶點點腥的味道,更加香甜之餘還會隱約吃到像粟米的香氣!自第一次村姑送了一隻給我吃過之後便喜歡得不能自拔!不過市面上很少有機會見到只知道西貢一些有機農場有售!
鮮嫩的小茄子我以日式做法烹調淋和日本醬油便輕易煮出入味香甜的嫩滑茄子
日靚魚是這條鵝頭立魚,魚肉梳的而且,吃魚味好鮮味十足。
這一頓羅家飯是忽然情況下煮的,本來車爸爸要夜收怎料忽然早收了!在沒有買餸的情況下唯有在家中雪櫃張羅一些材料求其亂煮一通!最簡單就是蒸一個水蛋送飯又有益!
吃剩了的金菜頭加上日本帶子和點點XO醬又香又惹味,車爸爸見我要陪佢食飯即時走到超市買了兩包有機皇帝菜回來,我以蒜頭炒香都幾夠菜味!

之後一餐有人又話要食雞翼仲要腐乳蒸雞翼呢!不過見四月佢開始又要食粥了唯有就下佢啦!
腐乳雞翼真係簡單到冇朋友!只要腐乳用加少許紹興酒、點點糖醃好味道,隔水蒸10分鐘咁就有滑捋捋又惹味的雞翼吃了!不過我這減肥人士真係唔好意思唯有不吃皮啦!
怕不夠餸了一罐他最喜歡吃的油浸魚柳,話屋企怎樣也要儲備少許罐頭的!
另外之前一的皇帝菜量不多,可有清麗村姑的有幾羅馬生菜,唯有忍痛輕灼了其實爽脆最好然是用來做沙律啦!
這一頓就好簡單!用了麵包超人和辣糖在日本買回來的手信煮了一味菜,加一孖鮮魚便成!
就是日本味噌炆節瓜,味道又好清香同節瓜都好夾喎!!
然後蒸了兩條三鬚車爸爸就十分喜歡吃,但我就略嫌肉質不是滑溜那一款,但魚的味道確是鮮甜和實淨的!
這一天吃蒜蓉蒸排骨,另外見西洋菜好幼嫩買了少許試試看!
蒜蓉蒸排骨都是家常菜沒甚麼特别,但我偏愛用腩排是肥點但香口得多!
西洋菜用油鹽水灼熟便可,吃下也真的十分不俗,這個時候還吃到沒渣的西洋菜已經算是驚喜了!
上星期日返車婆婆屋企當然亦是檯好餸,似幫我增肥多點!先有清蒸大肉蟹,隻隻爆膏掂都唔敢掂只吃蟹肉好了!
車婆婆知道個女婿喜歡吃炒蜆,還買了三斤半沙蜆給我炒,可惜今次的有好多沙!最後都未能吃光光很嘥!
還幸車婆婆記得我喜歡吃涼瓜,因為車爸爸不愛吃所以平時我係甚少自家煮的!這一碟涼瓜炆排骨主角其實只是涼瓜,不過放點肉下去煮確是好吃多一點。
這一條黃皮老虎斑是我由東涌買回去的,鮮味十足魚肉滑溜,足足兩斤有多只吃剩棚骨便知有多好味道。
最後還有車婆婆的拿手好戲炆豬手鴨掌,今次還加上大大隻的花膠筒,吃完真係唔使搽潤唇膏滋潤到不得了啊!

留言

  1. 車爸爸手藝好強呀,第一張相靚到吖。。。加上碟係白色,我初時以為係鮮雜果蛋糕呀!

    又,腐乳雞翼好吸引呀!希望車爸爸下個月一切順利。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 水吧仔真係好勁!另手術已完功只待那後期的時間難耐了!

      刪除
  2. 啲生果盤砌得好靚,唔想肥自家煮就最好,可以清淡啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊!不過我也照出去食飯,但吃份量很少!

      刪除
  3. 車爸爸、車媽媽同車婆婆都好強呀!
    明明食飽飯睇到都流口水~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章