母親節羅家飯

今天是母親節相信大家都要陪伴最愛的媽媽吧!而我當然也如常返外家陪車婆婆、公公!近來羅家飯真係少了很多,皆因車爸爸近來太忙收工亦較夜,就算我這星期好得閒都只煮得三餐咁大把!而仍在努力減肥的我生果絕對是我的命根,這餐是很多人都趨之若鶩的台灣愛文芒果,車婆婆送了我兩隻但其實我又唔算太喜歡吃它!

這餐好豐富有青手指提、啤梨、紅肉芭樂三款都好好味道,尤其是紅肉芭樂又香又甜加點梅粉吃更加可口!
隔天有我最喜歡的小蜜蜂橙、啤梨和麒麟果,大家是否吃麒麟果都有強勁的反應?但我跟車爸爸又對它沒什麼特別反應喎!味道又甜又好味超正但就貴D囉!
呢期好多手指提又平又好味還有蜜瓜都幾香甜,不過我好掛住D士多啤梨囉!! 
上星期日本來約車婆婆外出慶祝吃母親節飯,怎料宅女車婆婆建議不如在家吃!我當然冇問題最重要她開心便好了!那我便負責比錢和煮菜啦!
新鮮鹽焗雞蒸得剛剛好肉質嫩滑,鮮雞味亦十分足好味道啊! 
另一味黑椒炒日本帆立貝須是雪藏貨但肉質很彈牙,而且味道鮮甜質素相當之好!!
還有超大條黃立倉用蒜頭、豆豉、加辣椒蒸特別惹味呢!很多時黃立倉都會好腥但這條好鮮好甜。
肥美爆膏的肉蟹當然少不得了!這麼多餸只有四人吃最後當然又要食又要拎啦,取了吃剩肉蟹還有忘了影張的紅蘿蔔栗子鮑片湯回家。 
第二天只煮了鹹魚蒸肉餅、蟹粉扒芥蘭苗、紅蘿蔔栗子鮑片湯,即成一頓超豐富的晚餐了!
紅蘿蔔栗子鮑片香甜到不得了,而且煲起的栗子吃下好鬆化,車婆婆煲老火湯真係成擔心機的,最喜歡看到車爸爸欣賞她的靚湯!所以每次都要他帶保溫壺載多壺取回家飲多天!
說好了的梅菜蒸肉餅因為我的金魚記憶忘記買梅菜,好彩屋企有鹹魚因而變成鹹魚蒸肉餅,給車爸爸送飯又不用太多牙力!
而昨夜吃剩的肉蟹我將之拆成蟹粉用來配芥蘭苗,蟹粉多得差點兒看不到芥蘭苗呢!至於味道當然和味啦哈哈!!
這頓吃蒸水蛋和節瓜炆魚鬆,都是易咬的菜方便車爸爸吃得舒服些! 
蒸水蛋夠滑唔皺皮已經成功,如果買到靚雞蛋那便會更香,更好味道!! 
冬天吃蘿蔔炆魚鬆夏天換上節瓜一樣好味架!鯪魚肉買現成已調好味的煎香切件便吃得,節瓜用蒜蓉起鑊炒香加水炆淋攪掂!
到昨夜煎了車爸爸最喜歡吃的沙鑽魚還有麻醬菠菜苗,簡簡單單又一頓快樂其實真的很簡單,只要跟您愛的人一起吃已感幸福!
很多朋友不喜歡吃菠菜覺得鞋口不好吃!其實只要淥菜時加少許油、紹興酒和糖問題便可一掃而空,另加點點芝麻醬吃味道也十分合襯呢!
大條沙鑽魚比較少有見到又新鮮的即時掃上十條,將沙鑽魚洗乾淨抹乾水後,上混好生粉、蒜鹽、胡椒粉和少許辣椒粉然後煎至香脆便成,吃下香口惹味好吃到停不得了口呢!

留言

  1. 住家飯,正,依家我開始學煮餸,學啲簡簡單單的,多數都好清淡,食到仔仔爸個肚腩都細咗,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 當妳學有所成時仔仔爸想瘦都好難哈哈哈!

      刪除
    2. 對一個唔鍾意煮餸既人o黎講,我覺得煮餸真係好痛苦
      嗰啲又要打“蜆”汁呀、又要先整呢樣嗰樣嗰啲,咪玩啦,最好就係可以一鑊熟就啱晒我,哈哈

      刪除
  2. 我發覺好多男士都鍾意飲老火湯,出街食飯有碗例湯飲下都開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家三位兄長都一般,但車爸爸就超愛飲湯!

      刪除

張貼留言

熱門文章