三千煩惱絲

近兩年我也保持著長長曲髮,又染又電少不免髮質偏差,近來還有脫髮嚴重的情況出現,所以四處尋覓良物希望可以保護弱弱的三千煩惱絲!
試過多樣保養品亦弄了不少髮膜,可惜依舊毛燥又掉髮更令我易生頭瘡真令我懊惱不已!!
好彩朋友介紹了這技Lavacqua意大利火山頭髮火山水$198/200ml,它含11種純天然草本及豐富意大利火山礦物成份,可以淨化頭皮及頭髮、去除頭髮上的雜質,從而刺激毛囊促進髮絲健康生長同時軟化兼修護頭髮,令秀髮變得亮麗柔順!
用法好簡單只要洗頭後將Lavacqua噴勻全頭,用手輕輕按摩讓頭髮好好吸收,之後便可吹頭或自然乾最重要是質地超輕型很爽身, 而習慣出街Set頭的我亦會將Lavacqua輕輕噴勻全頭,之後才用電捲棒Set頭出來的效果比用髮尾油更加順滑富光澤!
而用了半枝的我好開心見到掉髮情況有改善,Set頭後順滑富光澤毛燥亦即時減少,頭瘡的出現亦不見了,相信我必會繼續使用下去。

留言

  1. 我覺得車媽媽髮質同髮型都好得喎!長曲髮我都like,但不懂打理呢。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 未嘖枝火山水之前好似亂草咁!曲髮係要花時間多打理!

      刪除
  2. 我都有脫髮現象,呢枝邊度有得賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 撳入粉紅色Lavacqua連結網站有售,如果唔送妳處又想買的話通知我!

      刪除
  3. 你自己set得好靚呀~ 你既highlight有冇漂架?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章