羅家飯之*上海菜*

喜歡吃滬菜的我決定這餐弄一頓上海菜來解解饞!有酸辣湯、韭黃肉絲糊、上海粗炒還有銀絲卷,哈哈好像都扮得似模似樣是嗎!

弄了個簡易版開胃的酸辣湯!可以用全鮮貨來炮製但也可像我偷懶出蠱惑做簡易版,我只用了豬紅、木耳和罐頭炒三絲來炮製省卻了弄肉絲和筍絲的繁複工序,做法好簡單先將豬紅、木耳出水切絲待用,罐頭炒三絲亦要出水去掉油份和本身的味道,以雞湯加入上述材料然後以豆瓣醬、陳醋、老抽、鹽和胡椒粉調味便成,酸酸辣辣的湯羹喝下蠻刺激但又很開胃,弄得車爸爸又愛又恨唯有滴著汗喝下去!
本來想弄韭黃鱔糊可惜街市冇黃鱔出售!那轉個主角弄韭黃肉絲糊也同樣好味道,其實喜歡這個菜也無非愛它的汁醬吧!是鱔糊還是肉絲糊對我來說不重要的,濃油赤醬配上軟嫩肉絲、香口韭黃和爽脆芽菜絕對是既香濃又惹味!
我還請來韭黃肉絲糊的好朋友銀絲卷來坐陣,這個當然是買現成貨啦車媽媽最低B的就是做包點啊!以銀絲卷沾濃香的汁醬來吃真的十分滋味呢!
最後還炒了一大碟上海粗炒,雪櫃有數片吃剩的午餐肉將之切條,加配椰菜絲甘筍絲葱段炒埋一碟又香又飽肚的上海粗炒了!

留言

  1. 勁!真係勁到我開始懷疑我係先天不足定後天失調,點解車媽媽可以將菜館嘅菜式喺屋企上菜,而我仲係停留喺淥個麵都會整污穢爐頭嘅級別,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯!妳非先天不足而係幸福因為不用煮哈哈..........

      刪除
  2. 樣樣都啱我口味,我鍾意炸銀絲卷多啲

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章