車公公Happy Birthday!

剛過去的星期一是車公公壽辰但因疫情的關係今年未能大事慶祝!所以我跟車爸爸在前一天的星期日便送上生日蛋糕預祝他的生辰,晚上更弄了個豐富的海鮮大餐齊齊嘆頓4人生日飯!

下午茶時間先跟車公公切生日蛋糕,祝老豆福如東海、壽比南山、身體健康、天天快樂!
在聖安娜買了這個流心楊枝甘露蛋糕,估不到賣相不俗外味道也挺有驚喜呢!蛋糕口感層次很豐富面層鋪新滿鮮的芒果肉,切開後內裡是芒果椰子慕絲夾心還有楊枝甘露流心及脆層,味道香而不甜中帶微酸如要挑剔就是芒果肉未夠甜美!


打完麻雀就動手弄這頓豐富的海鮮生日大餐,先將本地青龍蝦隔水清蒸10分鐘便成!
龍蝦夠新鮮清蒸便最能吃得出鮮味,龍蝦肉爽彈鮮甜是預期的,龍蝦頭還有不少蝦羔掏出來佐飯吃真係正到不之得了!
另外還有我大愛的清蒸石蟹!這款少巧的石蟹不常有販賣皆因量少但味道極鮮甜漁民多自留享用,車婆婆特意叫海鮮檔留貨待我回來大擦特擦一番!别看牠細細隻爆羔又鮮甜真係正到沒話說!!
第三個海鮮係車爸爸的*飛彿*豉椒炒蜆,今次的沙蜆浸得好乾淨冇沙粒,用蒜蓉豆豉加辣椒來炒惹味到不行!車爸爸一人起碼吃了三斤之多佢真係好喜歡吃啊~
最後還有車公公最愛吃的鮮雞就用來弄個鹽焗雞給壽星公吃啦!皮香肉嫩的鹽焗雞真的很討人喜歡,還有鮮雞什在閃更令我心心眼呢!很快又過了滿足到一個點的快樂晚上,捧著大大的肚子地打道回府嚕!

留言

  1. 生日快樂,認同龍蝦一定要清蒸先好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代爸爸多謝你!btw你都係識食朋友!

      刪除
  2. 車公公生日快樂!福星高照!壽比天高!

    海鮮餐正呀,最想試下本地龍蝦,仲有盬焗雞都好耐無食過啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝海豚兒的祝福!本地龍蝦好扺食仲好鮮甜有機會要試呀,盬焗雞好易煮妳都可以試做!

      刪除
  3. 車公公生日快樂,流心楊枝甘露蛋糕口味好新穎,我又係好鍾意食炒蜆

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ruby的遙遠祝福!個楊枝甘露蛋糕真係有驚喜,炒蜆又真係惹味好吸引!

      刪除

張貼留言

熱門文章