羅家飯

疫情期間羅家飯除多了一些各地菜系列外其實也有很多家常小菜,今天就跟大家分享一些吧!這頓懶人餐因臨時臨急而煮,用上冰箱內的儲備來弄出粟米斑塊和香煎鴨胸,非常簡單是是但但一餐!

車爸爸最愛吃雞翼尤其是鹽焗雞翼最得佢心,用鹽焗雞醃好後蒸熟便吃得好方便,另外煮了蠔油炒芥蘭頭好味又爽口。
梅菜蒸鯇魚腩好佐飯冇乜靚鹹水魚時便是最住選擇,梅菜我喜歡用鹹甜兩款比例約2:8,用薑絲起鑊炒香浸好的梅菜,灒紹興酒加入豉油和糖調至合自己口味便可用來蒸鯇魚,加多碟蒜片炒小白菜清清哋又一餐。
返完外家例牌有愛心靚湯帶回家,今次是粉葛湯甜到冇朋友當然啦車婆婆煲湯從來都是渣多於湯嘛!想吃蒸豆腐那加上蝦膠豉油和熟油已經超好味道,還有洋蔥炒雜菌都是好佐飯的餸菜
這天買到大墨魚不二之煮清蒸是也,上檯後伴以日本芥辣醬油享用鮮味爆燈,另外更買了一件金鯧魚以蒜頭豆豉辣辣蒸,肉質嫩滑鮮味突出估不到的滋味,車爸爸想吃萵筍便弄個清炒萵筍絲給他吃啦!
這頓田雞焗飯是車爸爸的傑作,我什麼也敢弄唯獨田雞喜歡吃但不敢煮!焗飯弄得很有水準我可以吃兩碗呢,還有嫩口的韭菜花我就好嘆的做一夜食客!
這天在街市見到紫色的蘆筍對於我這紫色控當然要乖乖付鈔啦!
蘆筍清甜不宜濃味只用少許蒜蓉輕炒已夠好味,不過紫色隨著炒熟後漸退變成綠色冇生時那麼吸引!很久沒吃惹味的蝦醬蒸豬肉了一定要加豆腐卜墊底索味至正喔!
買到我喜歡吃的齊尾當然要整兩條食啦!清蒸就最合我意魚內還有魚春超級好味道,見到潺菜好靚一於用上湯浸順道吃埋打邊爐剩下的響鈴,仲有早餐吃剩的茄汁豆一次過清掉,還有車婆婆私房靚湯好豐富啊~
這天買到了海馬友用鹽醃數小時後沖洗乾淨清蒸,魚油豐腴的馬友我沒再放任何調味料吃下甘香又嫩滑,另外炒碟惹味的腐乳炒蟹爪生菜攪掂。
最後這餐吃豉汁蒸蟠龍鱔,蒸鱔沒多祕技最緊要買到沒泥味又彈牙的靚鱔已成功了一半,我用蒜蓉、豆豉、辣椒、果皮,加少許豉油、味醂和蠔油混成調味汁備用,洗乾淨白鱔後一定要索乾所有水份才放調味汁下鑊蒸10min便可,加上椰子湯、麻醬菠菜和鮮榨西瓜汁又是一頓爆肚晚餐!

留言

  1. 成日都有車婆婆靚湯飲,唔駛自己煲,爽呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!每星期回去都有湯帶回家中好幸福!

      刪除

張貼留言

熱門文章