蝴蝶腩

有日見到blog友靚婆婆整咗清湯蝴蝶腩先知原來係豬肉嚟(我唔食牛肉)一於去街市睇吓有冇得賣先哈哈又比我買到喎唔整唔得啦我用小小八角,桂皮清炆最後30分鐘加埋蘿白落去炆一味清湯蝴蝶腩就食得喇,整多碟椒鹽蝦碌開飯






留言

  1. 同肉檔話買蝴蝶腩?有D筋好正呀!望落個樣都幾似牛嘅蝴蝶腩wor

    回覆刪除
  2. 我都食過,好好味道好似牛腩架,不過唔係時時買到囉ψ(`∇´)ψ

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘啱嗰日有得賣,食落有中腩質感但冇牛肉so咪啱晒我hehe~~

      刪除
  3. 我想食椒鹽蝦碌多d, 睇落好香口美味呀!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好有咬口有筋有肉yummy,妳哋嗰邊應該冇呢D賣係嘛!

      刪除
    2. 我唔知喎,平時都唔係我買餸,我諗應該都無

      刪除

張貼留言

熱門文章