結婚紀念日

一個肯肩負起做stepfather嘅男人                                                                           一個戒煙係為咗擁有健康嚟照顧妳嘅男人                                                           一個18年來從未鬧過妳一句嘅男人                                                                         一個心地善良誠實可靠嘅男人                                                                                 一個只要妳快樂他便快樂嘅男人                                                                     一個願意照顧妳一生一世嘅男人                                                              喺我最傍徨嘅時候慶幸能遇到你將我第二人生打開你對我嘅愛護簡直係份嘅寵壞haha~當然18年嚟唔係風調雨順大家也經歷過人生高低但係我哋都能攜手渡過希望嚟緊嘅日子我哋繼續一同開心,一同肥美,一同歡笑 haha~~                                                                                                                                          Love You forever My Dear
大家都肥到戴不下了但仍幸福

留言

  1. 恭喜恭喜,好sweet sweet ar:D
    咁啱嘅,我同Thomas今年都係18週年
    我地隻介指都係帶唔落 :p

    回覆刪除
  2. 日日煮咁多好野食更系帶唔落喇,哈哈……
    祝你地繼續幸福滿溢……sweet ^e^ sweet

    回覆刪除
  3. 好感勳的一篇!Feel到你嘅幸福!恭喜哂

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章