26 2月, 2014

新年利是

車爸爸每個新年都會封一封大利事比我今年仲攪鬼佢將D錢摺做心心等我以為利是加碼添哈哈,其實多少都不要緊最重要係大家都身體健康~車爸爸工作順利就ok啦^0^

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得佢係誤導我就真(封利是厚咗)haha~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢而家已小咗心思了後生時驚喜次次都唔同,不過都好感激佢對我好好同照顧嘅hehe~~

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 比DD甜頭等我心甘情願做羅C拉^0^

      刪除
  5. 有利是咁好嘅 , 仲要係心形 , 咁你有冇封返封大利是過車爸爸呀 ?

    回覆刪除