瘋婦車媽媽

我車媽媽近日又做瘋婦~大家唔使驚我阿媽唔使入青山其實係我D風乾小食冇晒佢要去風啫,今次除咗有雞肉另外仲有三文魚添嘩沖完涼車媽媽仲比我試食呢超級正呀辛苦晒喇瘋婦haha~






都係三文魚正D啫

留言

  1. 其實d三文魚洗唔洗整熟佢先架?
    我想買呢部機黎整水果乾食,
    不過厨房已經無位摆(>﹏<)鳴……

    回覆刪除
    回覆
    1. 生風得喇75度風10多小時熟晒架喇,買啦自己風冇防腐劑夠天然嘛^0^

      刪除
  2. 上次D雞柳,我兩B食得好開心,多謝晒:)

    回覆刪除
  3. 車車︰阿娘,瘋啲、瘋的、再瘋的

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章