My dear happy birthday

原來我都識好多朋友8月生日架26/8我嘅舊同事兼好友kerry生日佢去迪士尼玩前都找我飲早茶我梗要買返個甜品杯比佢慶祝下(晨早吃甜)dear happy birthday~



留言

  1. 回覆
    1. 男仔面係chocolate mousse底係panna cotta,女仔面係strawberry mousse底係strawberry jelly除咗cute仲好yummy添

      刪除
    2. 咁我鍾意男仔嗰個多啲

      刪除
    3. 係丫, 我都鍾意熊貓仔仔個杯~~~

      刪除
    4. 因為妳除咗係甜魔更係朱古力魔呀haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章