泰特色

2/11例牌返荃灣亦係我和車爸爸揾食時間每星期日揾新嘢試已成為我倆習慣,今次食泰式lunch泰特色開業不久車公公試過佢哋嘅下午茶餐大讚好吃又抵食尤其海南雞飯所以使來試試看
先選飲品車爸爸要了熱泰式奶茶~茶味不算香濃但也頗滑溜始終不能和港式相比,而我梗係要最愛嘅青檸梳打啦用上泰國玻璃樽裝梳打水特別好氣正正,午餐加$6就可升級了~


另外我哋也加多樣升級優惠$22泰式春卷2條成品乾身脆口唔錯,如果3會更覺抵食(貪心師拉又上身)hehe~
車爸爸點了扎肉雞絲河$40湯頭味道不錯份量也足尤其兩色蘿蔔入味淋甜,扎肉很讚肉質扎實不似坊間有D食店肉質鬆散霉口,不過雞絲就差得很鞋口不在講還有雪味no good
到我的越式香茅豬扒湯河$40真奇怪泰國餐廳做越南菜??不過我愛吃就點吧上檯見豬扒有炸粉的可惜冇分開上浸到淋晒豬扒醃得再好都唔會好味
能和愛人一起進餐不好吃也開心吧!!

留言

張貼留言

熱門文章