心情不佳

喺11月我心情真不佳皮膚起了濕疹啦又痴咗隻牛B上身令我好down,不過好彩車媽媽好錫我帶我落街喪跑之餘晚餐加餸紅蘿蔔另外又請我食蕃薯糖水正確D講係蕃薯糖水走糖hehe我心情先靚番D咋!希望自己長命千歲給多點愛車爸爸同車媽媽就好了.....





留言

  1. 下, 原來狗仔都有濕疹, 咁點呀? 要搽類固醇??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使用類固醇閘寵物嘅神仙水須然比藥物好得慢但對車車無害

      刪除
  2. 車車, 比牛B痴上身, 無事嗎? 落街街時要小心啲呀!

    回覆刪除
  3. 平時車車都係屋企附近跑吓,咁都嘢到牛b

    回覆刪除
  4. 老車食蕃薯會吾會放臭屁呢!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章