Gastrobox

24/10同好友睇張敬軒演唱會前便到甜魔媽媽之前介紹嘅Gastrobox 食晚餐




餐廳飲品buy one get one我倆都叫了margarita cheers 到食物方面set dinner都好對我倆口味呀首先有煙三文魚沙律


香草包暖暖的如熱一點更好,什菜湯味酸度剛好呢~



我嘅主菜黑松露大蝦扁意粉~蝦夠彈牙又鮮味意粉帶著淡淡的松香氣味道好誘人可惜扁意粉煮過火了太淋影響了整體口感
好友主菜
是她最愛嘅羊架確實粉嫩誘人可惜我不吃羊淨係聽她形容都覺得好好味呢~


吃飽向紅館進發張敬軒係除了劉德華外第二位想睇演唱會嘅歌星,真係好有驚喜我竟然睇到一個好浪漫嘅show可惜身邊不是車爸爸呢haha~不過跟好友睇還是很快樂的~










留言

張貼留言

熱門文章