平成二十二

平成二十二呢個年號名字一說起當然想起日本冇錯是晚便受甜魔媽媽邀請跟Ka Wan和劉總一同前往食放題,店子不大正合我意呀曾到過某店又大又嘈漏單情況不絕真怕怕這裡較靜局全晚都只漏了一樣食品,用$228~268/位喺環境清靜嘅地方吃著多樣選擇的日式放題都不失為一個不錯的選擇喔!

飲品自助取選擇頗多可樂控的我和劉總唔使揀啦只要揀Love U or Beloved haha~


剌身最正係特大甘海老軟糯黏口又大隻其它的也可以啦 ~
真係好大隻呀(大家莫忘我塊面係超大架)
小吃當中芝麻豆腐沙律同帶子裙邊我最愛 ~

 日本大根漬物有點似菜甫的味道~
和食方面牛油帆立貝如多點牛油味更正呢!反而牛油炒雜菌就好唔錯噢~
蒜片炒牛肋肉我唔牛no comment
 壽司叫咗霜降牛肉,鰻魚,花之戀質素可以呀~
      物方面軟殼蟹天婦羅卷,吞那魚魚手聽甜魔媽媽說也不錯呀~

到熱氣嘢最愛吃的芝士年糕煙煙韌的,雞翼乾了少許返而日本冬茹不錯~


Sabu-Sabu日本黑豚肉好味加埋娃娃菜又超甜正呀!


 四位奉送的厚切象拔蚌剌身~

很愛吃的冷烏冬但有怕的脆脆不是我杯茶但味道好好!

大家有否留意汽水櫃內有自取北海道芝士蛋糕甜魔媽媽取了一件分著吃本來還可以的可惜有雪味店方應將它放在別處了~我們還是吃雪糕吧了!
牛記也吃得開心~







留言

  1. 其實依個名, 一聽落好似「慳左22蚊」!!! XD
    好開心質素唔錯, 個餐食得好開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心呀~淨係隻特大甘海老已令我哈哈哈

      刪除

張貼留言

熱門文章