Boxing day party

Boxing day跟一衆食友打攪Thomas & Oli夫婦聚首一堂在他們家打邊爐當日更認識多幾位新朋友仔呢!肥美嘅細B須然比你咬了一口但還是覺得你好玩hehe~
Poor契B第二日又屙又嘔~ 
晴睛跟我玩了一會還給我抱抱真係十分比面maggie EE呀 
儍菇Chloe一貫可愛她真的愛C媽媽簡直寸步不離喔! 
主人家預備超多生料給我哋盡情哋吃真係辛苦晒喇~ 

是晚有一個麻辣喎比一班辣友吃厚切午餐肉必然成搶手貨啦

Oli喺中環托返東涌嘅丸丸超好吃尤其那魚腐真係極品


咁高興飲酒是常識吧!!




阿龍給車車的自畫像~車車要好好認識自己haha~
甜品時間有草草home made嘅lemon tart超美味中晒車爸爸胃口給它激讚 

Oli嘅黑糖青蘋果酥熱烘烘焗起又係美味無窮呢~
小妹冇咩貢獻煲點白果腐竹糖水給大家小小滋潤 
Chloe妹妹真係超級"餓底"食家當衆人吃緊以上甜品時我發覺盒雪糕已冇咗一忽當然落在她可愛的口仔中啦haha~ 

留言

  1. 我鐘意食妳個糖水丫,好快就俾我地清晒
    下次帶D魚腐人俾妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食就好了~今日經過結志街想買魚腐太夜關門了!

      刪除

張貼留言

熱門文章