<十盛>伊勢海老盛宴

大家愛吃龍蝦嗎?那便要看下去了包保沒令大家失望,是日便受邀到沙田麗豪酒店<味房居食屋>享用一頓<十盛>伊勢海老盛宴,接近$500位的晚市套餐現在到2月尾(情人節除外)可用超抵價$328/2位起~居食屋環境十分寧靜舒適是跟好友傾計食嘢好也方呢~

開場<先付>鮟鱇魚肝豆腐魚肝鮮香非常配搭木魚真係相得益彰加埋嫩滑豆腐有誰不愛呀~
<造里>伊勢海老姿造即係龍蝦刺身用上日本龍蝦看那晶瑩剔透的蝦肉一上檯已流口水了~入口果然爽口鮮甜淨係呢款菜已值回票價啦

<蒸物>北海道松葉蟹五色煮付一客有三件之多夠晒滿足,上檯已聞到香香嘅木魚味真係色香咪俱全喔!!
<燒物>石燒牛肉不吃牛的我交給食友品嚐喇即時堂弄的還可因應不同生熟度給客人,而我勁like那可愛日本小青椒yummy
<揚物>帆立貝野菜天婦羅此店天婦羅做得頗出色香口之餘絕不油膩很讚呢~
<椀物>伊勢海老汁剛啱剌身嘅龍蝦頭師傅做成麵豉湯我最愛喝麵豉湯的飲了超多加入龍蝦頭即時提鮮
<食事>壽司三貫包括油甘魚,三文魚,立魚實在太豐富了我只嚐了油甘魚壽司那飯師傅已落了味不須任何調味料也美味非常加上油甘魚肥美可口食到爆肚都所不辭haha~但不用怕大家見到那幾件厚酸薑嘛!!是店方自家醃製的十分好吃醋味香醇又無渣好此者萬萬不能錯過呀
<甘咪> <果物>炭燒咖啡芝士蛋糕輕輕的咖啡味跟芝士蛋糕誰也搶不了誰的鏡還有那甜美的日本蜜瓜根本冇人會不愛的

我們有6人公關細心地為我們添加二款定食先嚟前菜
剛剛都說過天婦羅超掂又可以再試了這個大蝦天婦羅定食一樣精彩還有5隻之多跟上白飯和麵豉湯飽足有餘~
日式蛋卷內藏芝士做餡吃下多點滋味呢
吉列炸蠔這個我沒試實在太多選擇了
蒲燒鰻魚定食從來都愛它hehe~
軟殼蟹反卷炸得酥脆非常好正~
牛油果雪場蟹反卷好足料啊最重要係有我愛到不行的牛油果呀
另外再加插一款甜店南瓜紅豆年糕那軟糯的年糕還經輕輕烤香飽足到上心口的我還是要乖乖品嚐

留言

張貼留言

熱門文章