輕鬆吃喝日

復活節last day跟車爸爸剪完頭髮便去朗豪坊整電話咁近城隍廟梗係要暴食雪糕啦首先要食Make It 玫瑰花雪糕選了藍莓味$35

味道不十分出色乳酪藍莓味中規中矩啦影相靚大於味道haha~ 

Godiva新出黑白朱古力軟雪糕梗要朝聖啦
仲有杯裝雪糕細看點內裡的朱古力係心型架~攞命 
唔知點解總覺得細隻咗,講返味道真係好失望絲豪吃不出白朱古力味道之餘更將朱古力味的質素也同時拉低~


行到夜晚想去食蘿蔔糕點知師傅放假唯有轉戰煲仔飯揀選廟街質素比較好四季煲仔飯我哋早食離開時已排有人龍~
我要臘腸排骨飯$44比起上次食差咗D飯焦不夠焦香不過總比興記好吃
車爸爸吃白鱔滑雞飯$65呢個真係差勁白鱔霉的可幸滑雞做得幾好味總算有餸食飯haha~

行過馬蹄檔買串食下先叔叔一路批皮一路賣只售$5,細時車公公每次帶我去廟街都買一串比我食~
食咗粒先記得影相~絕對係童年回憶

留言

  1. 好耐無見過馬蹄串,仲好大粒添~
    揀藍莓味係咪因為紫色?比我都會揀藍莓~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀呢檔D馬蹄巧大粒架,Hebi真知我心紫色控嘛走唔甩

      刪除
  2. 係啦, 都唔知點解Godiva依款新出品咁差。留quota食其他好過啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章