麗聲茶座

我哋兩公婆真係低低哋嘅話說26/4我倆懶高興去拍拖早一晚已plan好午餐和晚餐食D乜午餐想去大隻佬食但去到時~唉原來星期日休息架!!
好彩行行下見到這間麗聲茶座剛開業不久還有新張九折酬賓優惠 

唔講都唔似喺茶餐廳由一盞高貴小晶吊燈來開始一頓美好的午餐 ~茶座用上旺角區舊照做主題







還有甜品賣不過這些不夠吸引~ 
店員還給我們介紹6:00pm後有即造甜品叫我哋有空來試試~ 
車爸爸叫了午餐印尼沙嗲雞扒飯$58,好喜歡這飯蔬菜夠多雞扒醃得好入味雞皮煎得香香的附上印尼沙嗲汁味道好正宗不過車爸爸不太歡喜嫌它略酸呢! 
我的常餐C忌廉火腿雞絲通粉$42忌廉湯還算不錯雞絲(正確D講係雞件)都做得夠滑不錯啊~不過火腿真係得DD囉~跟還有厚多士同炒蛋成品也好靚炒蛋夠juicy如果多士再烘脆多D便完滿了~
跟餐送咖啡或茶車爸爸的奶茶味都夠但未夠滑溜我就+$6要杯凍鹹檸7大大顆鹹檸檬夠下火了吧!! 

留言

  1. 個通粉好似冇乜料既?
    妳地之後有冇食甜品呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有少少火腿在底料不算太豐盛味道搭夠,冇食甜品呀夜晚仲要去牛氣食放題要留肚

      刪除

張貼留言

熱門文章