手術日

9/6車車是日下午做手術真是難捱的一天好不容易等到八點探病時間,見到車車眼仔碌碌已清醒即時放下了心頭大石(車車接近15歲好怕他麻藥後醒不來)大家不要怪我為何不放車車留院照因為我不想車車病樣給你們看怕大家看見心裡不安呢~   
我嘅寶貝你好叻仔捱過這關就繼續享受狗生吧!!

留言

  1. 難得車車捱過这一關、佢一定能陪多妳好多年的、放心吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚婆婆,最緊要車車健健康康行完一生不管有多久我都會好好珍惜

      刪除
  2. 車車超叻,之後佢會健健康康,龍精虎猛
    妳要做佢狗奴才,做多十零廿年啦:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Oli我絕對心甘情願做佢狗奴才生生世世

      刪除
  3. 唔好睇小狗仔,佢哋可以好勇敢

    回覆刪除
  4. 唔好睇小狗仔,佢哋可以好勇敢

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章