元氣壽司

12/6這天是我跟車爸爸的結婚紀念日車車還未能回家當然冇心機去慶祝,車爸爸就同我吃我我比較喜愛元氣壽司北寄貝$18外表光鮮吃下有鮮味壽司飯比較鬆散不過機做不要求大高了~
帶子壽司$32帶子不夠鮮甜但肉質算係不錯的~
油甘魚壽司$10車爸爸吃後說不過不失唔算出色
象拔蚌壽司$14又係車爸爸食的,象拔蚌夠爽脆而不腥醃尖大少肯收貨~ 
三文魚刺身$40樣子潤澤頗騙人吃下魚肉鬆散冇魚香~爭鮮貨色也比不上超差
軟殼蟹手卷$20這卷我在元氣必食紫菜夠脆軟殼蟹更是炸得酥香不油,好彩質素保持得到~
左起筋子$20我哋好鬼喜歡吃筋子這兒貨色不錯不腥鹹度適中,辛辣長鰭吞拿魚$10車爸爸的聽說味道也頗特別小小辣幾過癮,赤海蝦$20呢種蝦好少難食味道正常,赤貝$22赤貝好正新鮮有咬口脆卜卜的好吃~
行經沛公買兩件甜品回家給細佬係呀這天也昰Wagon細佬的生忌,心花怒放大約$3X底層係芒果班戟面頭用上芒果肉堆砌成玫瑰花模樣賣相味道也不錯對得起這價錢有餘~
栗子千層班戟栗子味不出眾還吃到咖啡味我懷疑比錯了我,可幸班戟皮夠軟熟也不算難吃~

留言

熱門文章