馬德里餐廳

車車看下去已完全康復是日便小試牛刀出去整頭,醫咗五臟廟先喺Salon附近見這間馬德里近近哋是但啦樓高兩層我被安排喺一樓進餐
餐廳幾有心逢星期一至五12:00-17:30憑旺角區工作證職員可享10%off 
環境頗舒適此分店走旅遊風書架放上很多旅遊閃閃書籍供客人閱覽

是日星期一我揀選C餐鮮茄蓉墨魚天使麵$56 
餐湯什菜湯頗足料酸度頗合我意喜歡~ 
鮮茄蓉墨魚天使麵~茄蓉不夠鮮味加點tabasco食才較好味道,最攪笑係我揾勻成碟也見不到說好的墨魚只有很多蜆肉問問侍應是否攪錯order他即二話不說跟我換掉不過我最後也冇換反正蜆肉我亦愛吃~

鮮水果紅茶$40跟餐可半價即$20享用我覺得味道比茶木還要好酸酸香香解渴一流
可惜得我 一人否則一定要食埋個waffle因為跟飲品一樣可半價享用添呀~

留言

張貼留言

熱門文章