金記冰室@灣仔

上次喺西環金記冰室舊文按此吃得很愜意,今趟跟昨天才見過的好友甜魔媽媽及MC小兄妹下午茶亦再次選咗喺灣仔分店(沒法Matthew太掛念我了)
見玻璃貼上月餅發售的招紙好懷舊feel~
店內全院滿坐等了一會才有位呢~牆上有我少時愛玩的康樂棋的覺得好親切~
仲有細時玩的西瓜波,膠保齡球,黃色鴨仔等等~
樓底夠高坐得更加舒適~
小時候用過搪瓷用具嗎??
這個雙喜糖盅很別緻好喜歡它^0^
乒乓波拍做餐牌好重本喎真係好可愛~
N年冇飲黑牛跟餐+$10嗰隻冰杯真係舊式餐廳才見到,可樂固然係我飛佛加朱古力球雪糕正好為炎炎夏日打打氣^0^忘了影好友飲的白雪公主係雪碧加雲尼拿雪糕應該也很正喔!!
上次冇試豬膶福麵餐$46豬膶冇異味亦較爽口如果厚切更合我意,至於福麵由細至大也很like小學雞年代更是我的王牌小食~
跟餐還有奄列和牛油餐包兩者都正常好吃~
妹妹吃蛋的樣子太迷人了~早多10年識妳Maggie EE一定想生多個BB呢^0^
超級好味的咖哩雞扒撈公仔麵$36好抵食架金記咖哩真係好灑家香濃有致不過辣撈埋公仔麵吃真的很上癮,雞扒不乾身煎得不錯公仔麵比上次喺西環食濕身DD但亦不會過淋~
有小朋友在叫份金記三明治$38內容豐富應有盡有蔬菜新鮮麵包烘的脆而不硬好好味呢~
炸薯條$22熱呼呼的乾身不油膩那會有不好吃的理由~
炸雞翼$18/2隻肉質嫩滑味道偏甜小朋友一定愛吃~

留言

  1. 個咖哩撈丁真係見一次流一次口水, 下次去西環新店一定要帶機影呀!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就見到妹妹一次流一次口水喇haha~

      刪除
  2. 啲嘢真係好懷舊,我細個鍾意玩波子棋多啲

    回覆刪除
  3. 灣仔呢間新開架?灣仔好似方便D喎

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章